Detail kurzu

Komunikace v obtížných situacích (cena pro skupinu)

Focus People s.r.o.

Popis kurzu

Řešíte komunikačně obtížné situace v týmu, s kolegy a pracovními partnery? Potřebujete umět dobře reagovat při zvládání konfliktů, vést nepříjemné rozhovory, vyjednávat, argumentovat a asertivně komunikovat v konkrétních složitých situacích? Kurz komunikace v obtížných situacích Vás naučí získat nadhled nad komunikací především v těžkých situacích (věcnost X emoce), naučíte se sdělovat kratší, jednodušší a přesnější formulace myšlenek a tím bude Vaše argumentace přesvědčivější. Na školení komunikace v obtížných situacích si prakticky vyzkoušíte jak vyjednávat s neústupným kolegou, jednání s podřízenými, prosazování nechtěné změny a další situace z Vaší denní praxe.

Věcná a vztahová rovina komunikace – součástí komunikace jsou nejen fakta, ale i emoce, vztahy a osobnostní vlastnosti komunikačních partnerů. Vyzkoušíte si nežádoucí přesmyky z věcné do vztahové roviny a jak jim zabránit. Situační krize – jak správně komunikovat v situaci, kdy je komunikační partner něčím překvapený nebo zaskočený. Vyjednávání a přesvědčování – úspěšné přesvědčovací techniky, základy dobrého vyjednávání, situace win-win. Agresivita – jak zvládat jednání s agresivními jedinci, jak přispět ke zklidnění situace. Náročné typy osobností – komunikace s podezíravým, narcistním, úzkostným a histrionským jedincem. Sebehodnocení – jednoduchý postup, jak hodnotit svou účast v komunikaci a hledat prostor pro postupné zlepšování. Jednání v EGO stavech – transakční analýza.

- Kurz je realizován prezenční formou
- Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
- Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
- Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 20.900,- Kč bez DPH za den



Obsah kurzu

  • Zdolávání konfliktů
  • Řešení konfliktů
  • Techniky zvládání konfliktních situací
  • Aktivní naslouchání
  • Pravidla aktivního naslouchání
Námitky
  • Co je námitka
  • Jak se dobře připravit na možné námitky
  • Techniky překonávání námitek
Sebekázeň
  • Co je sebekázeň
  • Jak s ní pracovat
  • Transakční analýza a její využití při sebekázni
Omluva
  • Reklamace kontra reklama
  • Oprávněná a neoprávněná omluva
  • Podstata omluvy
Kritika
  • Typy kritiky
  • Společný postup
  • Co si nechat projít hlavou
  • Přijímání kritiky
Asertivita
  • Co to je asertivita
  • Kdy ji používat
  • Zásady asertivity
Řečnické triky a manipulace a jejich protitriky
  • Mlžení, zastírání
  • Příjemný a nepříjemný lhář
  • Odbíhání od tématu
  • Zneužívání podvědomí druhého – přípustky, zápory, relativizace
  • Zkreslování
  • Vyvozování nesprávných závěrů
  • Vkládání tvrzení do druhých úst
Certifikát Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování. Poznámka k ceně

Cena je pro skupinu do 10 osob. Cena zahrnuje veškeré lektorské náklady, školící materiály atd.

Hodnocení




Organizátor