Detail kurzu

Call centrum (cena pro skupinu)

Focus People s.r.o.

Popis kurzu

Akreditovaný kurz MŠMT „Operátor call centra“ je určen pro obchodníky, kteří se chtějí zdokonalit v telefonování a odbourat nepříjemné pocity. Tento kurz umožní účastníkům prohloubit jejich obratnost po telefonu, uspořit čas při přípravě telefonu, zvýšit efektivitu telefonického rozhovoru. Přínosem bude trénink naslouchání a trénink asertivních reakcí na námitky. Účastníci budou mít možnost naučit se překonávat své obavy, postoje a návyky při telefonování.

- Kurz je realizován prezenční formou
- Termín a místo konání firemního kurzu je dle Vašeho výběru
- Obsah i rozsah kurzu přizpůsobíme klientovi
- Základní cena kurzu pro skupinu do 10 osob je 21.900,- Kč bez DPH za den

Obsah kurzu

  • Poučení o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci
  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
  • Poskytování distančního zákaznického servisu v anglickém jazyce na minimální úrovni (B1)
Certifikát Každému úspěšnému absolventovi kurzu je vydán certifikát o úspěšném absolvování. Poznámka k ceně

Cena je pro skupinu do 10 osob. Cena zahrnuje veškeré lektorské náklady, školící materiály atd.

Hodnocení




Organizátor