Detail kurzu

MB-910 Microsoft Dynamics 365 Fundamentals Customer Engagement Apps (CRM)

EDU Trainings s.r.o.

Popis kurzu

Tento kurz vám poskytne široký úvod do možností zapojení zákazníků Dynamics 365. Seznámíte se s konceptem zapojení zákazníků a také s každou aplikací pro zapojení zákazníků, včetně Dynamics 365 Marketing, Dynamics 365 Sales, Dynamics 365 Funkce Customer Service, Dynamics 365 Field Service a řízení vztahů se zákazníky (CRM) Dynamics 365 Project Operations. Tento kurz bude zahrnovat přednášky i praktické cvičení.

Obsah kurzu

Modul 1: Seznamte se se základy Dynamics 365 Marketing
Tento modul pokrývá základní koncepty zapojení zákazníků a to, co mají společné aplikace pro zapojení zákazníků, než se ponoříte do Dynamics 365 Marketing. Začneme standardními marketingovými obchodními procesy a tím, jak je marketing řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další marketingové aplikace, jako je LinkedIn Campaign Manager, Dynamics 365 Customer Voice a Dynamics 365 Customer Insights.
Lekce

Seznamte se s aplikacemi Dynamics 365 pro zapojení zákazníků
Prozkoumejte Dynamics 365 Marketing
Popište možnosti Dynamics 365 Marketing
Zkontrolujte další marketingové aplikace

Lab : Práce s aplikacemi pro zapojení zákazníků
Lab : Správa zákazníků a aktivit
Lab : Vyhledávejte a filtrujte data
Lab : Dynamics 365 Marketing Capstone Lab

Vytvořte marketingový e-mail
Vytvořte segment v Dynamics 365 Marketing
Vytvořte cestu zákazníka

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

Popsat aplikace pro zapojení zákazníků a co mají společného
Popsat standardní marketingové procesy a jak je Dynamics 365 Marketing řeší
Popsat funkce a možnosti Dynamics 365 Marketing
Popsat další marketingové aplikace

Modul 2: Seznamte se se základy Dynamics 365 Sales
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Sales. Začneme standardními obchodními procesy prodeje a tím, jak je prodej řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec se zabýváme dalšími prodejními aplikacemi, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator.
Lekce

Prozkoumejte Dynamics 365 Sales
Spravujte životní cyklus prodeje pomocí Dynamics 365 Sales
Zkontrolujte další prodejní aplikace

Lab : Dynamics 365 Sales Capstone Lab

Vytvořte a kvalifikujte se potenciálního zákazníka
Spravujte prodejní příležitost

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

Popsat standardní prodejní procesy a jak je Dynamics 365 Sales řeší
Popsat možnosti Dynamics 365 Sales
Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator

Modul 3: Základy Dynamics 365 Customer Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Customer Service. Začneme standardními obchodními procesy zákaznických služeb a tím, jak je zákaznický servis řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu. Nakonec pokryjeme další aplikace zákaznických služeb, jako je Omnikanál pro zákaznický servis, Dynamics 365 Customer Service Insights, Plánování zákaznických služeb a Připojený zákaznický servis.
Lekce

Prozkoumejte Dynamics 365 Customer Service
Popište možnosti Dynamics 365 Customer Service
Zkontrolujte další aplikace zákaznických služeb

Lab : Dynamics 365 Capstone Lab

Vytvořte a publikujte znalostní článek
Spravujte případ podpory během jeho životního cyklu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

Popsat standardní procesy zákaznických služeb a jak je Dynamics 365 Customer Service řeší
Popsat možnosti služeb zákazníkům Dynamics
Popsat další prodejní aplikace, jako jsou Sales Insights a Sales Navigator

Modul 4: Základy Dynamics 365 Field Service
Tento modul poskytuje úvod do Dynamics 365 Field Service. Začneme standardními obchodními procesy terénních služeb a tím, jak je Field Service řeší. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně generování pracovních příkazů, plánování, správy zásob a správy majetku.
Lekce

Prozkoumejte Dynamics Field Service
Generování pracovních příkazů v Dynamics 365 Field Service
Popište možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
Prozkoumejte možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
Prohlédněte si možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service

Lab : Dynamics 365 Capstone Lab

Vytvořte případ a eskalujte na pracovní příkaz
Plánujte položky pomocí Dynamics 365 Field Service

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

Popsat standardní obchodní procesy terénních služeb a způsob řešení Dynamics 365 Field Service
Popsat, jak generovat pracovní příkazy
Popsat možnosti plánování Dynamics 365 Field Service
Popsat možnosti správy zásob Dynamics 365 Field Service
Popsat možnosti správy majetku Dynamics 365 Field Service

Modul 5: Základy Dynamics 365 Project Operations (CRM)
Tento modul poskytuje úvod do aspektů zapojení zákazníků do Dynamics 365 Project Operations. Začneme standardními obchodními procesy založenými na projektu a tím, jak je řeší projektové operace. Poté prozkoumáme možnosti produktu, včetně prodeje, projektového řízení a využití zdrojů.
Lekce

Prozkoumejte projektové operace Dynamics 365
Popište prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
Plánujte projekty pomocí Dynamics 365 Project Operations
Prohlédněte si možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations

Lab : Dynamics 365 Project Operations Capstone Lab

Vytvořte projektového potenciálního zákazníka
Spravujte projektově založenou příležitost
Vytvořte nabídku projektu a odhad projektu

Po absolvování tohoto modulu budete schopni:

Popsat procesy zapojení zákazníků založené na projektu, které řeší Dynamics 365 Project Operations
Popsat prodejní možnosti Dynamics 365 Project Operations
Popsat možnosti projektového řízení Dynamics 365 Project Operations
Popsat možnosti využití prostředků Dynamics 365 Project Operations

Cílová skupina

Lidé v různých rolích a v různých fázích své kariéry mohou těžit z tohoto základního kurzu. Patří sem IT profesionálové, obchodní partneři a další, kteří chtějí být vystaveni možnostem zapojení zákazníků Dynamics 365, studenti, čerství absolventi a lidé měnící kariéru, kteří chtějí využít Dynamics 365 k posunu na další úroveň.
Certifikát Na dotaz.
Hodnocení




Organizátor