Detail kurzu
ITIL® 4 Foundation Certification exam
EDU Trainings s.r.o.
Popis kurzu
Toto je pouze certifikační zkouška ITIL® 4 Foundation. Pokud se chcete zúčastnit kurzu, který vás na tuto zkoušku připraví, pokračujte zde.
Toto je oficiální certifikační zkouška od společnosti AXELOS a jejího zkušebního institutu PeopleCert. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používaná se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
ITIL® 4 Foundation je certifikace vstupní úrovně. Držitelé této certifikace mají obecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a konceptech ITIL®. Tento modul také pokrývá vazby mezi fázemi životního cyklu, používanými procesy a jejich přínosem pro postupy řízení služeb (service management). Tato certifikace potvrzuje základní znalost komplexního provozního modelu pro vytváření, dodávání a neustálé zlepšování produktů a služeb využívajících technologie.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.
Toto je oficiální certifikační zkouška od společnosti AXELOS a jejího zkušebního institutu PeopleCert. ITIL® je registrovaná ochranná známka společnosti AXELOS Limited, používaná se svolením společnosti AXELOS Limited. Všechna práva vyhrazena.
ITIL® 4 Foundation je certifikace vstupní úrovně. Držitelé této certifikace mají obecné povědomí o klíčových prvcích, terminologii a konceptech ITIL®. Tento modul také pokrývá vazby mezi fázemi životního cyklu, používanými procesy a jejich přínosem pro postupy řízení služeb (service management). Tato certifikace potvrzuje základní znalost komplexního provozního modelu pro vytváření, dodávání a neustálé zlepšování produktů a služeb využívajících technologie.
Retake – druhý pokus na zkoušku
Pokud dojde k neúspěšnému výsledku prvního testu, pak je možné zkoušku opakovat. Jakmile budou k dispozici vaše oficiální výsledky zkoušky, budete informováni e-mailem, abyste si naplánovali opravnou zkoušku. Bude probíhat prostřednictvím online proctoringu, který vám nabízí flexibilitu, abyste mohli zkoušku splnit z domova nebo kanceláře v době, kdy vám to bude vyhovovat. Na přípravu a složení opravné zkoušky máte až 6 měsíců od data první zkoušky.
Obsah kurzu
Dovolené materiályŽádné
Toto je zkouška je formou „closed book“. Publikace ITIL Foundation pro verzi TIL 4 by měla být použita ke studiu, ale NENÍ povoleno ji použít u zkoušky.
Doba trvání zkoušky
60 minut
Uchazeči, kteří skládají zkoušku v jazyce, který není jejich mateřským nebo pracovním jazykem, mohou získat 25 % času navíc, tj. celkem 75 minut.
Počet bodů
40 bodů
Zkouška obsahuje 40 otázek, každá má hodnotu 1 bodu. Za špatnou odpověď se body neodečítají.
Počet bodů pro úspešné složení zkoušky
26 bodů
K úspěšnému složení zkoušky budete odpovědět správně na 26 otázek (65 %).
Obtížnost otázek
Bloomova úroveň 1 & 2
„Bloomova úroveň“ popisuje typ myšlení potřebného k zodpovězení otázky. U otázek Bloomovy úrovně 1 si musíte vybavit informace o rámci ITIL 4 pro správu služeb. U Bloomových 2 otázek musíte prokázat pochopení těchto pojmů.
Typy otázek
Klasické, záporné, doplňující a výběrové
Všechny otázky jsou typu „multiple choice“ = výběr z více možností.
U „klasických“ otázek je otázka a čtyři možnosti odpovědi.
„Negativní“ otázky jsou „klasické“ otázky, jejichž kmen je formulován negativně.
U otázek typu „doplňující“ je věta, ve které chybí slovo, a chybějící slovo musíte doplnit výběrem ze čtyř možností.
U otázek „výběrových“ existuje seznam čtyř tvrzení a ze seznamu musíte vybrat dvě správná tvrzení.
Cílová skupina
ITIL 4 Foundation je pro každého, kdo potřebuje porozumět klíčovým konceptům poskytování IT a digitálních služeb a kdo má zájem pomoci své organizaci přijmout novou kulturu správy služeb. Je pro profesionály na začátku jejich cesty ITIL 4 nebo pro lidi, kteří chtějí aktualizovat své stávající znalosti ITIL.
Certifikát
Na dotaz.
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality