Detail kurzu
Personalistika pro pokročilé aneb personalistický „audit“ vlastními silami • prezenčně i on-line
ANAG, spol. s r.o.
Obsah kurzu
Co zkontrolovat a nastavit, když mám pocit, že není všechno tak, jak má být.
Základní okruhy:
Pracovní doby s ohledem na potřeby provozu
- Analýza provozních potřeb a nastavení pracovní doby do vnitřního předpisu, co tam být musí a čím si ulehčit práci
- Nastavení pružné pracovní doby
- Související dokumenty (individuální určení PD…)
- Informování zaměstnanců v oblasti pracovní doby
Pracovní smlouvy
- Revize pracovních smluv • co v nich mít a co nemít s ohledem na možnosti určení zaměstnavatelem ve vnitřních předpisech
- Náplně práce
- Práce na dálku
Odměňování
- Mzdový výměr
- Dohoda o mzdě
- Mzdový řád
- Složky mzdy s ohledem na nárokovost
Vnitřní předpis a pomocné dokumenty
- Pracovní řád
- Ostatní vnitřní předpisy
- Dohoda o změně pracovní doby dříve než 14 dnů předem
- Dohoda o jiné minimální výši příplatků
- Dohoda o odložení splatnosti při práci přesčas
- A další
Diskuze • odpovědi na dotazy
DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)
FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání
Cílová skupina
Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM a pro všechny zájemce, kteří chtějí být tzv. "v obraze"
Poznámka k ceně
Sendvič (Bageta), dezert, káva, čaj, nealko.