Detail kurzu

Personalistika pro pokročilé aneb personalistický „audit“ vlastními silami • prezenčně i on-line

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Zkušený lektor vás podrobně seznámí s danou problematikou.

Obsah kurzu

Co zkontrolovat a nastavit, když mám pocit, že není všechno tak, jak má být.

Základní okruhy:

Pracovní doby s ohledem na potřeby provozu

  • Analýza provozních potřeb a nastavení pracovní doby do vnitřního předpisu, co tam být musí a čím si ulehčit práci
  • Nastavení pružné pracovní doby
  • Související dokumenty (individuální určení PD…)
  • Informování zaměstnanců v oblasti pracovní doby

Pracovní smlouvy

  • Revize pracovních smluv • co v nich mít a co nemít s ohledem na možnosti určení zaměstnavatelem ve vnitřních předpisech
  • Náplně práce
  • Práce na dálku

Odměňování

  • Mzdový výměr
  • Dohoda o mzdě
  • Mzdový řád
  • Složky mzdy s ohledem na nárokovost

Vnitřní předpis a pomocné dokumenty

  • Pracovní řád
  • Ostatní vnitřní předpisy
  • Dohoda o změně pracovní doby dříve než 14 dnů předem
  • Dohoda o jiné minimální výši příplatků
  • Dohoda o odložení splatnosti při práci přesčas
  • A další

Diskuze • odpovědi na dotazy

DOTAZY na lektora můžete zasílat během přednášky přes tlačítko Q&A (otázky a odpovědi)

FAKTURY zasíláme e-mailem, v den konání webináře, na adresu uvedenou na přihlášce • u prezenčních ji obdržíte v den konání 

Cílová skupina

Určeno pro: vedoucí pracovníky, personalisty, mzdové účetní, pracovníky PaM a pro všechny zájemce, kteří chtějí být tzv. "v obraze"
Poznámka k ceně

Sendvič (Bageta), dezert, káva, čaj, nealko.

Hodnocení




Organizátor