Detail kurzu
Marketing, reklama a podpora prodeje
TIMING Praha
Popis kurzu
- vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
- podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
- pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky
- vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).
Obsah kurzu
asertivita, firemní kultura, firma, interakce, kompetence, korespondence, kreativita, lidský faktor, management, marketing, mluvčí, motivace, podnikání, prognóza, prodej, příležitost, reklama, restart, role, vize, vyjednávání, změna
Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady… Program
- Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
- Cesta k cílovému trhu – nalezení a oslovení zákazníků
- Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační kampaň?
- Co je reklama a jak ji správně využít
- Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
- Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
- Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby
- Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
- Případové studie a cvičení
Lektor Ing. Lenka Nováková, MBA
Rozsah 7 hodin; kurz probíhá od 9:00 do 16:00. Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1.
Cílová skupina
- majitelé firem
- podnikatelé
- obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
- poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
- další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.
slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php
Kontaktní osoba
RNDr. Jiří Weinberger
+420 604 102 815
timing@timing.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality