Detail kurzu

Marketing, reklama a podpora prodeje

TIMING Praha

Popis kurzu

  • vybrat to nejdůležitější z marketingové komunikace, propagace a reklamy, co potřebuje vědět a umět podnikatel nebo manažer, který chce zavést, rozvinout nebo zdokonalit marketingové řízení své firmy
  • podat základní přehled o tradičních i moderních formách oslovení a získání zákazníků
  • pomoci s výběrem vhodných forem reklamy a podpory prodeje jako nástrojů marketingové komunikace a využití jejich možností při cílení na zákazníky
  • vyzkoušet si řešení vlastní případové studie (možnost individuálních konzultací).

Obsah kurzu

asertivita, firemní kultura, firma, interakce, kompetence, korespondence, kreativita, lidský faktor, management, marketing, mluvčí, motivace, podnikání, prognóza, prodej, příležitost, reklama, restart, role, vize, vyjednávání, změna

Motto: Vytvořte produkt, neřekněte o něm nikomu a umřete hlady… Program

  • Marketingový kontext pro reklamu a podporu prodeje
  • Cesta k cílovému trhu – nalezení a oslovení zákazníků
  • Kde, jak a čím začíná úspěšná reklamní a komunikační kampaň?
  • Co je reklama a jak ji správně využít
  • Kolik podob má podpora prodeje a kdy je efektivní
  • Co reklama a podpora prodeje dokáže (a co nedokáže)
  • Zásady tvorby reklamních prostředků a materiálů, nejčastější chyby
  • Aktuální a budoucí trendy – moderní formy oslovení
  • Případové studie a cvičení

Lektor Ing. Lenka Nováková, MBA

Rozsah 7 hodin; kurz probíhá od 9:00 do 16:00. Není-li dohodnuto jinak, koná se kurz na adrese: Na Poříčí 12, 110 00 Praha 1.

Cílová skupina

  • majitelé firem
  • podnikatelé
  • obchodní a marketingoví manažeři malých a středních firem
  • poradci a specialisté marketing managementu v agenturách
  • další zájemci o aplikovaný marketing pro malé a střední podniky.
Poznámka k ceně

slevy viz http://www.timing.cz/slevy.php

Kontaktní osoba

RNDr. Jiří Weinberger
+420 604 102 815
timing@timing.cz

Hodnocení




Organizátor