Detail kurzu

Pracovník cestovní kanceláře, rekvalifikace, MŠMT ČR

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

Absolvent umí připravit a zajistit tuzemské i zahraniční zájezdy, umí zabezpečit jejich prodej a poskytnout informace o zájezdech a poskytovaných službách. Zná problematiku cestovního ruchu a orientuje se v jeho ekonomice, geografii, metodice práce i managementu. Absolvent si osvojí základní obchodní dovednosti, umí jednat se zákazníkem, komunikovat se zahraničními partnery a naučí se využívat také marketingové nástroje.

Kurz akreditován MŠMT ČR: MSMT-11033/13–212/276 Rozsah: 80 vyuč. hod. + zkouška Výstup: Celostátně platné osvědčení s názvem: „Pracovník cestovní kanceláře“ Vstupní předpoklady: základní vzdělání, základní znalost obsluhy osobního počítače, základní znalost cizího jazyka (např. Aj, NJ, FJ, RJ aj.) Uplatnění: referent cestovní kanceláře, pracovník v cestovní agentuře, referent prodeje zájezdů, prodejce na zákaznické lince, pracovník help desku, product manager, supervizor cestovní kanceláře, vedoucí poboček cestovních kanceláří

Obsah kurzu

  1. Ekonomika cestovního ruchu (ekonomika, legislativa a pojištění v cestovním ruchu, vedení účetnictví, EURO, celní a devizové předpisy, udržitelný rozvoj cestovního ruchu, personalistika, smlouvy s partnery a klienty)
  2. Geografie cestovního ruchu (oblasti vhodné pro cestovní ruch, Praha, specifika destinací, letní a zimní destinace)
  3. Služby cestovního ruchu (ubytování, doprava, stravování, průvodci, animační aktivity, komunikace s místními partnery)
  4. Metodika práce pracovníka CK a CA (tvorba a prodej zájezdu, zajištění služeb, odbavení klientů, příprava podkladů pro průvodce, péče o klienty po návratu domů, vyúčtování zájezdu, jednání s pojišťovnami, reklamace, infocesty, tvorba katalogů)
  5. Marketing cestovního ruchu (cíle, pojmy, základní pravidla marketingu, součásti konceptu, externí a interní marketing, zvláštnosti marketingu služeb a cestovního ruchu, segmentace trhu, marketingový mix, plánování médií, nové nástroje a trendy)
  6. Psychologie osobnosti a komunikace (vedení skupiny, skupinové chování, komunikace a rétorika, asertivní chování, krizové situace)
  7. Ústní a písemná komunikace v cizím jazyce (komunikace s dodavateli služeb, dopisy, vzkazy, inzerce, katalogy, reklama, informace o destinaci, doplňkové služby)

Cílová skupina

Kurz je určen pro zájemce, kteří se chtějí uplatnit v cestovním ruchu na pozici pracovníka cestovní kanceláře, popřípadě pracovníka cestovní agentury a příbuzné profese. Kurz mohou absolvovat zájemci bez praxe v daném oboru, ale také ti, kteří již zkušenosti mají, a chtějí své znalosti a dovednosti rozšířit a podložit celostátně platným osvědčením.

Poznámka k ceně

Výukové materiály zdarma!

Kontaktní osoba

Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com

Hodnocení




Organizátor