Detail kurzu
JAK SLEDOVAT A HODNOTIT POKROKY DÍTĚTE A EFEKTIVNĚ PLÁNOVAT JEHO DALŠÍ ROZVOJ
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Vzdělávací kurz vychází z požadavků na předškolní
vzdělávání formulovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro
předškolní vzdělávání. Ukazuje možnosti, které učitelka může
využít při sledování, hodnocení a plánování osobnostního rozvoje a
učení dítěte v mateřské škole.
Obsah:
1. Východiska sledování vzdělávacích pokroků dětí a výsledků
vzdělávání.
2. Příklady kriterií a ukazatelů pro sledování a hodnocení vybraných
cílových dovedností dítěte.
3. Vedení portfolia dětí.
4. Využití výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí.
5. Diskuse.
Účastníci získají nástroj „RoK (rozvoj kompetencí) v mateřské
škole“, který mohou využít pro hodnocení vzdělávacích pokroků
jednotlivých dětí a k plánování jejich rozvoje, ale i k plánování
třídního vzdělávacího programu.
Obsah kurzu
Vzdělávací kurz vychází z požadavků na předškolní
vzdělávání formulovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro
předškolní vzdělávání. Ukazuje možnosti, které učitelka může
využít při sledování, hodnocení a plánování osobnostního rozvoje a
učení dítěte v mateřské škole.
Obsah:
1. Východiska sledování vzdělávacích pokroků dětí a výsledků
vzdělávání.
2. Příklady kriterií a ukazatelů pro sledování a hodnocení vybraných
cílových dovedností dítěte.
3. Vedení portfolia dětí.
4. Využití výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí.
5. Diskuse.
Účastníci získají nástroj „RoK (rozvoj kompetencí) v mateřské
škole“, který mohou využít pro hodnocení vzdělávacích pokroků
jednotlivých dětí a k plánování jejich rozvoje, ale i k plánování
třídního vzdělávacího programu.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality