Detail kurzu

AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.

Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.

Obsah:

  • Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
  • Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
  • Příprava na telefonát:
  • Definice cíle
  • Příprava skriptu
  • Správné formulace vedoucí k cíli
  • Příprava odpovědi na nejčastější námitky
  • Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
  • Umění vnímat i drobné nákupní signály
  • Intenzivní nácvik telefonátů
  • Úvod, získání pozornosti
  • Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
  • Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
  • Závěr, dotažení telefonátu do cíle
  • Etiketa při telefonování
  • Zvládání agresivních reakcí volaných

Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor