Detail kurzu
AKVIZIČNÍ TELEFONÁTY - jak se jich přestat obávat a začít je mít rád
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Určeno pro pracovníky telemarketingu, zákaznických linek i pro všechny obchodníky, kteří mají v popisu práce oslovovat nové zákazníky či oživovat vztahy s bývalými zákazníky po telefonu.
Cíl: Získat správný přístup k akvizičnímu telefonátu, zbavit se obav, naučit se a procvičit přípravu a průběh telefonátu. Naučit se zvládat nejobvyklejší komplikace – námitky, agresivní reakce atd. Cílem není naučit účastníky stát se „mluvícími hlavami“, ale vést rozhovor profesionálně a přirozeně zároveň.
Obsah:
- Akviziční telefonát – obávaný strašák v myslích mnoha obchodníků
- Změna přístupu k akvizičním telefonátům – chápání telefonátu jako vytvoření obchodní příležitosti pro obě strany, nikoli jako „obtěžování“
- Příprava na telefonát:
- Definice cíle
- Příprava skriptu
- Správné formulace vedoucí k cíli
- Příprava odpovědi na nejčastější námitky
- Nutnost umět nejen dobře mluvit, ale také poslouchat, co volaný říká
- Umění vnímat i drobné nákupní signály
- Intenzivní nácvik telefonátů
- Úvod, získání pozornosti
- Otevřené a přímé sdělení účelu telefonátu
- Nalezení správné polohy mezi příliš pasivním a příliš agresivním způsobem vedení telefonátu
- Závěr, dotažení telefonátu do cíle
- Etiketa při telefonování
- Zvládání agresivních reakcí volaných
Metody výuky: Kurz je velmi interaktivní, účastníci jsou zapojeni do celého procesu, metoda učení skrze zážitek. Modelové situace, samostatné úlohy, videoanalýza.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality