Detail kurzu

SMALL TALK A ŘEČ TĚLA - 2denní

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

A. SMALL TALK – jak vzít vytvoření dobré atmosféry před jednáním do vlastních rukou

První dojem a začátek jednání velmi ovlivňuje další průběh jednání či obchodního vztahu. Proto je důležité věnovat pozornost svému vystupování a podpořit tak dobrý start a šanci na úspěch.

Určeno pro obchodníky, manažery, prodejce, nákupčí, všechny, kteří jednají s novými klienty a obchodními partnery.

Obsah:

  • Jaký dojem chcete vytvořit, jak chcete, aby Vás obchodní partneři vnímali?
  • Neverbální a verbální složka komunikace a její vliv na vytvoření dobrého dojmu
  • Co udělat, abychom působili příznivě
  • Jak začít rozhovor při prvním setkání
  • Co dělat a čeho se naopak vyvarovat
  • Správné podání ruky
  • Pravidla tzv. raportu, naladění se na druhého – umění vnímat signály druhé strany a naladit se na ně – mimoslovně i slovně
  • Základní pravidla jak „číst“ neverbální signály

Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář.

Termín konání: 25. dubna 2016

B. VIDEOANALÝZA ŘEČI TĚLA

Určeno pro všechny, kteří jednají s druhými: obchodníky, manažery, prodejce, členy pracovních týmů, personalisty.

Obsah:

  • Nejdůležitější složky komunikace a jejich podíl na významu sdělení (slovo, řeč těla, hlas)
  • Co sdělujeme slovy a co mimoslovně
  • Jak číst signály řeči těla – mimika, gesta, postoj, vzdálenost/blízkost
  • Jak se mimoslovně naladit na partnera v komunikaci
  • Jak rozpoznat emoce podle neverbálních signálů
  • Jak nás vnímají druzí – jaké signály sami vysíláme (sebepoznání) a jak chceme být vnímáni

Metody výuky: Interaktivní tréninkový seminář.

Termín konání: 26. dubna 2016

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor