Detail kurzu

OVLIVŇOVÁNÍ - vizualizace a slova aneb jak hravě přesvědčit

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Motto: „Nedíváme se očima, ale mozkem. Neposloucháme ušima, ale pamětí.“ Reinhard K. Sprenger

Jsme obklopeni obrovským množstvím dat a informací. Není tedy divu, že výběr relevantních a užitečných informací se zdá být čím dál obtížnější. Současnost klade důraz nejen na naše analytické, ale také interpretační schopnosti. Valí se na nás informace, pokyny a naší přirozeností je rychle je „navalit“ na někoho jiného… A tady se objevuje velký potenciál účinného ovlivňování se. Co se však stane ve chvíli, kdy začneme vědomě s daty a informacemi pracovat jako s klíčovým nástrojem svého vlivu?

Určeno pro všechny, kteří se ve své práci s lidmi setkávají s velkým množstvím dat, vstupů, příkazů (zpravidla protichůdného charakteru), tj. pro manažery, specialisty.

Cíl: Cílem vzdělávacího programu je rozvinout dovednosti účastníků v práci s klíčovými (často protichůdnými) sděleními a ve vědomém ovlivňování směrem k cíli, výsledku, kterého má být dosaženo (získat své kolegy, podřízené k žádoucí akci, pohybu a neplýtvat energií, která je důležitá k výkonu).

  • Osvěžit si a procvičit principy přesvědčivé komunikace (vnímat, jak se v době přeinformovanosti mění naše vnímání)
  • Učit se vědomě směrovat pozornost druhých na „důležité“ a udržet ji tam
  • Uvědomit si, co nás skutečně ovlivňuje (podněcuje k akci, pohybu), co je a co není příliš účinné
  • Připravit se na minimálně jednu praktickou situaci, která mě čeká
  • Vytvořit si akční plán, jak poznatky použít v běžné praxi, komunikaci

Obsah:

  • Strukturovaný přístup k práci s informacemi, vstupy (princip rozhodování ICACI), aneb jak se v nich neztratit
  • „Méně znamená někdy více“, jak náš mozek vnímá, třídí a ukládá informace, data, praktické příklady z praxe (mýty a omyly versus skutečnost)
  • Práce s myšlenkovými mapami, cvičení
  • Ovlivňování druhých, přesvědčování
  • Jasně a stručně vyjádřit sdělení, pokyn, myšlenku, vědět, kdy a jaký argument použít (s ohledem na kontext, partnera v jednání) a jak ho vyjádřit, aby byl vyslechnut a zvážen, aby nezapadl…
  • Síla vizuálního, smyslového ovlivňování v komunikaci
  • Řešení konkrétních situací z praxe účastníků
  • Shrnutí: jak získávat na přesvědčivosti a účinnosti v komunikaci

Cílová skupina

Rozvoj osobnosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor