Detail kurzu

JAK ZÍSKAT VDĚČNÉ ZÁKAZNÍKY ANEB JAK NESPOKOJENOST KLIENTA OBRÁTIT VE SVŮJ PROSPĚCH

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Na semináři se dozvíte, jak se můžete svým zákazníkům více přiblížit, jak zařídit, aby vaši firmu měli rádi, jak lze získat nové zákazníky skrze zákazníky stávající a jak případnou nespokojenost zákazníka obrátit ve svůj prospěch. V průběhu semináře si rovněž sestavíte plán vlastních konkrétních kroků pro aplikování vstřícného zákaznického servisu ve vaší firmě. Lektor má se zaváděním principu vděčnosti bohaté zkušenosti z praxe vlastní firmy.

Obsah kurzu

  • filozofie principu vděčnosti a zásady přátelského zákaznického servisu,
  • očekávané trendy ve službách v blízké budoucnosti,
  • vyřizování stížností a reklamací tak, abychom i z nespokojeného zákazníka získali stálého spokojeného zákazníka,
  • krizový management v zákaznickém servisu a prevence špatné pověsti,
  • případová studie „jazyková škola“ – konkrétní aplikované kroky, odezva a ekonomické výsledky po 6 měsících,
  • modelová cvičení a ukázky špičkového zákaznického servisu v praxi,
  • sestavení vlastního postupu pro aplikaci principu vděčnosti ve vlastním podnikání účastníků,
  • diskuze, sdílení zkušeností a praktická doporučení.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří pravidelně komunikují se zákazníky a rádi by zlepšili pohled zákazníků na firmu.

Poznámka k ceně

kód: 1620670 - 6 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162067A - 12 141 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162067B - 17 253 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162067C - 21 726 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor