Detail kurzu
FINANČNÍ A STRATEGICKÉ PLÁNOVÁNÍ
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Na semináři dostanete ucelený obraz o tom, jak sestavit finanční a strategický plán. Na praktickém příkladu budete metodou workshopu sestavovat finanční a strategický plán společnosti.
Obsah kurzu
TEORETICKÉ ZÁKLADY TVORBY STRATEGIE A JEJÍ VLIV NA OPERATIVNÍ CÍLE SPOLEČNOSTI:
- strategická analýza,
- formulace strategie,
- implementace strategie,
- strategická kontrola,
- operativní řízení a taktické promítnutí strategie do výkonnosti podniku – taktické řízení, operativní řízení.
STRATEGICKÝ PLÁN A JEHO NÁVAZNOST NA STANOVENÍ MĚŘÍTEK VÝKONNOSTI:
- strategická analýza makroprostředí,
- strategická analýza mikroprostředí,
- analýza vnitřních zdrojů společnosti – marketing a prodej, produktové portfolio, organizace,
- analýza vnějších zdrojů.
DEFINICE CÍLŮ SPOLEČNOSTI:
- marketing a prodej,
- servis a péče o zákazníka,
- produktové portfolio,
- administrativa a IT.
FORMULACE STRATEGIE VE SPOLEČNOSTI
IMPLEMENTACE STRATEGIE VE SPOLEČNOSTI
DRUHY STRATEGICKÝCH PLÁNŮ A JEJICH MĚŘÍTKA VÝKONNOSTI:
- obchodní strategický plán společnosti – plán segmentů a výroby (priority segment matrix), plán pro zákazníky,
- plán akvizic,
- marktetingový plán společnosti,
- personální plán,
- finanční plán – plán tržeb a nákladů na úrovni EBT a rozvahy.
Cílová skupina
Seminář ocení finanční manažeři, pracovníci controllingu.
kód: 1601440 - 3 990 Kč + DPH Základní cena, kód: 160144A - 7 581 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160144B - 10 773 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160144C - 13 566 Kč + D
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz