Detail kurzu

JAK NA STÍŽNOSTI A REKLAMACE

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře získáte dovednosti, které jsou důležité pro řešení reklamací. Zjistíte, jak komunikovat s „obtížným“ klientem, pochopit jeho uvažování a tím předjímat konfliktní situace, které by mohly nastat. Zjistíte, jak lze dobře zvládat stres v náročných situacích. Seminář je maximálně interaktivní a všichni účastníci jsou zapojeni do rolových her.

Obsah kurzu

  • proč si lidé stěžují,
  • předjímání reklamací a stížností,
  • databanka nejčastějších stížností a námitek,
  • jak zvládnout vlastní stresovou reakci při komunikaci s nespokojeným klientem,
  • doporučené komunikační postupy – scénáře vyřízení reklamace a stížnosti,
  • databanka nejčastějších manipulací a námitek,
  • jak vést komunikaci s obtížným klientem,
  • zvládání manipulací a námitek,
  • taktika vyřízení reklamace a stížnosti,
  • vedení rozhovoru a vyřešení situace,
  • nejčastější chyby při vyřizování reklamací a stížností.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1620510 - 6 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162051A - 12 141 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162051B - 17 253 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162051C - 21 726 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor