Detail kurzu
JAK NA STÍŽNOSTI A REKLAMACE
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře získáte dovednosti, které jsou důležité pro řešení reklamací. Zjistíte, jak komunikovat s „obtížným“ klientem, pochopit jeho uvažování a tím předjímat konfliktní situace, které by mohly nastat. Zjistíte, jak lze dobře zvládat stres v náročných situacích. Seminář je maximálně interaktivní a všichni účastníci jsou zapojeni do rolových her.
Obsah kurzu
- proč si lidé stěžují,
- předjímání reklamací a stížností,
- databanka nejčastějších stížností a námitek,
- jak zvládnout vlastní stresovou reakci při komunikaci s nespokojeným klientem,
- doporučené komunikační postupy – scénáře vyřízení reklamace a stížnosti,
- databanka nejčastějších manipulací a námitek,
- jak vést komunikaci s obtížným klientem,
- zvládání manipulací a námitek,
- taktika vyřízení reklamace a stížnosti,
- vedení rozhovoru a vyřešení situace,
- nejčastější chyby při vyřizování reklamací a stížností.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1620510 - 6 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162051A - 12 141 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162051B - 17 253 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162051C - 21 726 Kč +
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz