Detail kurzu
PROFESIONÁLNÍ SEKRETÁŘKA, ASISTENTKAse zaměřením na úspěšnou komunikaci, etiketu v zaměstnání a základy správného servisu
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se
chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich
povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se
základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve
zvládání náročných a konfliktních situací a základech
profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě
v zaměstnání – zásady správného etického jednání, oblékání,
společenské konverzace… Posluchači získají informace také
k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů,
naučí se některé základní technologické postupy při přípravě
občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat,
seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní
situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické
aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta.
Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit
komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak
připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a
nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi
přínosné informace. Diskuse, dotazy.
Obsah kurzu
Seminář je určen asistentkám, sekretářkám, které se
chtějí zdokonalit v činnostech vztahujících se k výkonu jejich
povolání.
S lektorem z oblasti psychologie, komunikace a gastronomie se seznámí se
základními principy komunikačních dovedností, zdokonalí se ve
zvládání náročných a konfliktních situací a základech
profesionálního servisu.
Součástí semináře je i odborný výklad k etiketě
v zaměstnání – zásady správného etického jednání, oblékání,
společenské konverzace… Posluchači získají informace také
k základům správné obsluhy při podávání pokrmů a nápojů,
naučí se některé základní technologické postupy při přípravě
občerstvení v zaměstnání.
Obsah semináře: Jak komunikovat, prezentovat se, oblékat,
seznamovat se, loučit se, diplomaticky řešit náročné a konfliktní
situace. Jak telefonovat. Jak zvládat „trapasy“ apod. Psychologické
aspekty v komunikaci. Identifikace motivací. Diagnostika zákazníka-klienta.
Budování pozitivního vztahu apod. Vytvoření návyků, které mohou zlepšit
komunikaci. Jak podávat nápoje a pokrmy. Jaký používat inventář. Jak
připravit stůl k obsluze. V jakém pořadí a z jaké strany pokrmy a
nápoje nabízet či podávat a další neméně zajímavé a pro praxi
přínosné informace. Diskuse, dotazy.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality