Detail kurzu
BUSINESS PSYCHOLOGIE - PITCH UP JAK VYNIKNOUT ANEB BUSINESS CANVAS
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Otevře vám oči
- je stručný, jde po podstatě
- podporuje komunikaci v týmu, s klienty – investory i poradci
- vede k inovaci produktů, služeb, procesů
- příprava pro změnu
- příprava pro zavedení nového produktu – služby pro klienty,
procesu
1. Workshop „Jak vyniknout“
Cíl:
- Není naučit posluchače klasickou „marketingovou abecedu“
- Z hlediska praxe je přínosné si osvojit kreativní přístup
k vyhledávání obchodních příležitostí, využívat synergických
efektů
- Naučíme Vás vyhledávat interaktivní formy nalezení konkrétního
zákazníka s potřebou produktu nebo služby, případně vyvolání potřeby
produktu nebo služby
- Vytváření komunikační platformy se zákazníkem pro zjišťování
jejich reálných potřeb, zohlednění účelu užití, inovace,
výjimečnosti, synergie apod.
- Důraz kladem na psychologické aspekty působení v rámci marketingových
aktivit, především s ohledem na budování značky i zákaznického
povědomí
- Naučíme Vás vytvořit životaschopný a konkurenceshopný produkt nebo
službu
- Připravíme Vás na inovaci, firemní změnu
Forma: kombinace
- interaktivní workshop na bázi případových studií
- workshop s prezentací praktických příkladů z praxe budování značky a produktu (konkrétně „NovaVoice“, který obdržel prestižní ocenění Česká hlava)
Obsah kurzu
Otevře vám oči
- je stručný, jde po podstatě
- podporuje komunikaci v týmu, s klienty – investory i poradci
- vede k inovaci produktů, služeb, procesů
- příprava pro změnu
- příprava pro zavedení nového produktu – služby pro klienty,
procesu
1. Workshop „Jak vyniknout“
Cíl:
- Není naučit posluchače klasickou „marketingovou abecedu“
- Z hlediska praxe je přínosné si osvojit kreativní přístup
k vyhledávání obchodních příležitostí, využívat synergických
efektů
- Naučíme Vás vyhledávat interaktivní formy nalezení konkrétního
zákazníka s potřebou produktu nebo služby, případně vyvolání potřeby
produktu nebo služby
- Vytváření komunikační platformy se zákazníkem pro zjišťování
jejich reálných potřeb, zohlednění účelu užití, inovace,
výjimečnosti, synergie apod.
- Důraz kladem na psychologické aspekty působení v rámci marketingových
aktivit, především s ohledem na budování značky i zákaznického
povědomí
- Naučíme Vás vytvořit životaschopný a konkurenceshopný produkt nebo
službu
- Připravíme Vás na inovaci, firemní změnu
Forma: kombinace
- interaktivní workshop na bázi případových studií
- workshop s prezentací praktických příkladů z praxe budování značky a produktu (konkrétně „NovaVoice“, který obdržel prestižní ocenění Česká hlava)
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality