BUSINESS PSYCHOLOGIE - PITCH UP JAK VYNIKNOUT ANEB BUSINESS CANVAS

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Otevře vám oči

  • je stručný, jde po podstatě
  • podporuje komunikaci v týmu, s klienty – investory i poradci
  • vede k inovaci produktů, služeb, procesů
  • příprava pro změnu
  • příprava pro zavedení nového produktu – služby pro klienty, procesu

1. Workshop „Jak vyniknout“


Cíl:

  • Není naučit posluchače klasickou „marketingovou abecedu“
  • Z hlediska praxe je přínosné si osvojit kreativní přístup k vyhledávání obchodních příležitostí, využívat synergických efektů
  • Naučíme Vás vyhledávat interaktivní formy nalezení konkrétního zákazníka s potřebou produktu nebo služby, případně vyvolání potřeby produktu nebo služby
  • Vytváření komunikační platformy se zákazníkem pro zjišťování jejich reálných potřeb, zohlednění účelu užití, inovace, výjimečnosti, synergie apod.
  • Důraz kladem na psychologické aspekty působení v rámci marketingových aktivit, především s ohledem na budování značky i zákaznického povědomí
  • Naučíme Vás vytvořit životaschopný a konkurenceshopný produkt nebo službu
  • Připravíme Vás na inovaci, firemní změnu

Forma: kombinace

  • interaktivní workshop na bázi případových studií
  • workshop s prezentací praktických příkladů z praxe budování značky a produktu (konkrétně „NovaVoice“, který obdržel prestižní ocenění Česká hlava)

Cílová skupina

Veřejný kurz

Obsahová náplň

Otevře vám oči

  • je stručný, jde po podstatě
  • podporuje komunikaci v týmu, s klienty – investory i poradci
  • vede k inovaci produktů, služeb, procesů
  • příprava pro změnu
  • příprava pro zavedení nového produktu – služby pro klienty, procesu

1. Workshop „Jak vyniknout“


Cíl:

  • Není naučit posluchače klasickou „marketingovou abecedu“
  • Z hlediska praxe je přínosné si osvojit kreativní přístup k vyhledávání obchodních příležitostí, využívat synergických efektů
  • Naučíme Vás vyhledávat interaktivní formy nalezení konkrétního zákazníka s potřebou produktu nebo služby, případně vyvolání potřeby produktu nebo služby
  • Vytváření komunikační platformy se zákazníkem pro zjišťování jejich reálných potřeb, zohlednění účelu užití, inovace, výjimečnosti, synergie apod.
  • Důraz kladem na psychologické aspekty působení v rámci marketingových aktivit, především s ohledem na budování značky i zákaznického povědomí
  • Naučíme Vás vytvořit životaschopný a konkurenceshopný produkt nebo službu
  • Připravíme Vás na inovaci, firemní změnu

Forma: kombinace

  • interaktivní workshop na bázi případových studií
  • workshop s prezentací praktických příkladů z praxe budování značky a produktu (konkrétně „NovaVoice“, který obdržel prestižní ocenění Česká hlava)

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Ing. Irena Spirová, LL.M
e-mail: info@tsmvyskov.cz

Adresa
PRAHA 1, učebna firmy TSM, Opletalova 1417/25 (vchod dvorním traktem, zadní budova, recepce č. 2), PRAHA

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 517 333 699
mobil: +420 736 216 375
e-mail: tsm@tsmvyskov.cz
web: www.tsmvyskov.cz

Adresa
TSM, spol. s r.o.
Dukelská 117/12, Vyškov Zobrazit na mapě