Detail kurzu

INDIVIDUALIZOVANÉ PŘEDŠKOLNÍ VZDĚLÁVÁNÍ – MOŽNOST PLÁNOVÁNÍ A METODA PROŽITKOVÉHO UČENÍ

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Seminář je zaměřen na rozvoj kompetencí ředitelek a učitelek MŠ, vztahujících se k pochopení a uplatňování přístupů při vzdělávacích činnostech směřujících k individuálnímu rozvoji osobnosti dítěte a osvojování si základů klíčových kompetencí.
1. Požadavky RVP PV – změny a nové přístupy k předškolnímu vzdělávání.
2. Obsah vzdělávání – integrované bloky (témata), provázanost mezi ŠVP a TVP – plánování ve třídě.
3. Poznávání vzdělávacích potřeb jednotlivých dětí a vyhodnocování jejich projevů - pedagogicko-psychologická diagnostika jako důležitá podmínka individualizace předškolního vzdělávání.
4. Prožitkové učení – prožitek a osobní zkušenost jako základ přirozeného a dítěti předškolního věku nejvlastnějšího způsobu učení.
5. Pravidla společného soužití ve třídě – vyvozování a vytváření pravidel jako důležitý předpoklad pro zajištění bezpečného sociálního prostředí.

Obsah kurzu

Seminář je zaměřen na rozvoj kompetencí ředitelek a učitelek MŠ, vztahujících se k pochopení a uplatňování přístupů při vzdělávacích činnostech směřujících k individuálnímu rozvoji osobnosti dítěte a osvojování si základů klíčových kompetencí.
1. Požadavky RVP PV – změny a nové přístupy k předškolnímu vzdělávání.
2. Obsah vzdělávání – integrované bloky (témata), provázanost mezi ŠVP a TVP – plánování ve třídě.
3. Poznávání vzdělávacích potřeb jednotlivých dětí a vyhodnocování jejich projevů - pedagogicko-psychologická diagnostika jako důležitá podmínka individualizace předškolního vzdělávání.
4. Prožitkové učení – prožitek a osobní zkušenost jako základ přirozeného a dítěti předškolního věku nejvlastnějšího způsobu učení.
5. Pravidla společného soužití ve třídě – vyvozování a vytváření pravidel jako důležitý předpoklad pro zajištění bezpečného sociálního prostředí.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor