Detail kurzu

LETNÍ ŠKOLA MARKETINGU

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto cyklu získáte základní marketingové dovednosti – od sestavení marketingové strategie a komunikačního plánu přes obchodní nabídku. Dozvíte se, jak svoji nabídku prezentovat na obchodním jednání, jak systematicky budovat vztahy s klienty a marketingově posilovat značku.

Obsah kurzu

1. modul: 19. 7. 2016 – MARKETING MANAGEMENT Role marketingu v moderní firmě – činnosti spojené s marketingovým plánováním – externí a interní analýzy marketingových příležitostí – tvorba marketingových strategií – marketingový a komunikační mix – kontrolní mechanizmy a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě – marketingové trendy v současném tržním prostředí.

2. modul: 20. 7. 2016 – MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE – PROPAGACE Umění propagačního psaní – koncepty kreativní reklamy – psaní pro web a online marketing – direct marketing – vytváření pozvánek a letáků – podlinková komunikace a PR – sestavení mediálního plánu – formulování komunikačního briefu – spolupráce s komunikační agenturou.

3. modul: 26. 7. 2016 – B2B MARKETING Scénář obchodního jednání – vyjednávání – efektivní písemná nabídka – vytváření obchodní prezentace – prezentace komplexních řešení jednoduchou a přehlednou formou – vedení obchodního semináře.

4. modul: 27. 7. 2016 – ZNAČKA, MARKETINGOVÁ KULTURA A NOVÉ TRENDY Branding a firemní image – archetypy značky a její propojení s marketingovou komunikací – motivace a identifikace týmu se značkou – řízení zákaznické zkušenosti napříč firmou.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1621930 - 10 290 Kč + DPH Základní cena, kód: 162193A - 19 551 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162193B - 27 783 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162193C - 34 986 Kč +

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor