Detail kurzu
MARKETING MANAGEMENT
1. VOX a.s.
Popis kurzu
V průběhu tohoto semináře se seznámíte s osvědčenými postupy při sestavování marketingové strategie, které jsou postavené na potřebách klientů a zároveň diferencované od nabídky konkurence.
Obsah kurzu
- role marketingu v moderní firmě,
- činnosti spojené s marketingovým plánováním,
- externí a interní analýzy marketingových příležitostí,
- tvorba marketingových strategií,
- marketingový a komunikační mix,
- kontrolní mechanizmy a spolupráce s ostatními odděleními ve firmě,
- marketingové trendy v současném tržním prostředí.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1621940 - 3 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 162194A - 6 441 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162194B - 9 153 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162194C - 11 526 Kč + DP
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality