ÚSPĚŠNÉ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Získáte dovednosti vedoucí k úspoře času při konzultaci s klientem i týmem. Odnesete si návody, jak získat a udržet si důvěru klienta. Naučíte se podpořit budování image organizace. Natrénujete si zvládání kritických momentů v komunikaci pomáhajících profesí. Kurz je založen na aktivním přístupu účastníků.

Cílová skupina

Neuvedeno

Obsahová náplň

  1. Posílení role profesionála a specifika pomáhajících profesí.
  2. Odstranění komunikačních zlozvyků.
  3. Jak si získat a uchovat důvěru klientů.
  4. Jak získat jistotu a rozpoznat vlastní hranice.
  5. Jak odhadnout osobnost druhého, zvládání emocí, co si ohlídat a nač upozornit.
  6. Umění argumentace.
  7. Umění aktivně naslouchat a vyjádřit porozumění.
  8. Motivace, pochvala a spolupráce.
  9. Hledání dohod a kompromisů.
  10. Komunikace v situacích, kdy je konflikt nevyhnutelný a čím může být konflikt prospěšný?
  11. Rozdíly v komunikaci s kolegy, klienty a doprovázející osobou.

Lektor:
Mgr. Kateřina Hofmannová

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Jana Pružinová
e-mail: vox@vox-kurzy.cz

Adresa
Senovážné náměstí 23, PRAHA 1

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 226 539 670
e-mail: vox@vox-kurzy.cz
web: www.vox.cz

Adresa
1. VOX a.s.
Senovážné náměstí 23, Praha 1 Zobrazit na mapě