Detail kurzu
ÚSPĚŠNÉ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE
1. VOX a.s.
Popis kurzu
Získáte dovednosti vedoucí k úspoře času při konzultaci s klientem i týmem. Odnesete si návody, jak získat a udržet si důvěru klienta. Naučíte se podpořit budování image organizace. Natrénujete si zvládání kritických momentů v komunikaci pomáhajících profesí. Kurz je založen na aktivním přístupu účastníků.
Obsah kurzu
- Posílení role profesionála a specifika pomáhajících profesí.
- Odstranění komunikačních zlozvyků.
- Jak si získat a uchovat důvěru klientů.
- Jak získat jistotu a rozpoznat vlastní hranice.
- Jak odhadnout osobnost druhého, zvládání emocí, co si ohlídat a nač upozornit.
- Umění argumentace.
- Umění aktivně naslouchat a vyjádřit porozumění.
- Motivace, pochvala a spolupráce.
- Hledání dohod a kompromisů.
- Komunikace v situacích, kdy je konflikt nevyhnutelný a čím může být konflikt prospěšný?
- Rozdíly v komunikaci s kolegy, klienty a doprovázející osobou.
Cílová skupina
Neuvedeno
kód: 1606310 - 2 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 160631A - 4 541 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160631B - 6 453 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160631C - 8 126 Kč + DPH
Kontaktní osoba
Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz