Detail kurzu

ÚSPĚŠNÉ ŘEŠENÍ KONFLIKTŮ PRO POMÁHAJÍCÍ PROFESE

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Získáte dovednosti vedoucí k úspoře času při konzultaci s klientem i týmem. Odnesete si návody, jak získat a udržet si důvěru klienta. Naučíte se podpořit budování image organizace. Natrénujete si zvládání kritických momentů v komunikaci pomáhajících profesí. Kurz je založen na aktivním přístupu účastníků.

Obsah kurzu

  1. Posílení role profesionála a specifika pomáhajících profesí.
  2. Odstranění komunikačních zlozvyků.
  3. Jak si získat a uchovat důvěru klientů.
  4. Jak získat jistotu a rozpoznat vlastní hranice.
  5. Jak odhadnout osobnost druhého, zvládání emocí, co si ohlídat a nač upozornit.
  6. Umění argumentace.
  7. Umění aktivně naslouchat a vyjádřit porozumění.
  8. Motivace, pochvala a spolupráce.
  9. Hledání dohod a kompromisů.
  10. Komunikace v situacích, kdy je konflikt nevyhnutelný a čím může být konflikt prospěšný?
  11. Rozdíly v komunikaci s kolegy, klienty a doprovázející osobou.

Cílová skupina

Neuvedeno

Poznámka k ceně

kód: 1606310 - 2 390 Kč + DPH Základní cena, kód: 160631A - 4 541 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160631B - 6 453 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 160631C - 8 126 Kč + DPH

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor