Výběr a nábor zaměstnanců, vedení pohovorů • správné postupy a principy pro úspěšný výběr nových členů vašeho pracovního týmu

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Cíl semináře: poskytnout informace a znalosti o průběhu procesu náboru a výběru zaměstnanců, nabídnout sadu nástrojů a metodický postup pro úspěšný výběr uchazeče o pracovní místo.

Cílová skupina

Určen pro personalisty, jednatele a manažery, kteří si aktivně vybírají kandidáty do svých pracovních týmů.

Obsahová náplň

  • definice pracovního místa a volba vhodného způsobu obsazení
  • sestavení kritérií pro výběr
  • základy typologie – příprava strukturovaného pohovoru
  • příklady vhodných otázek
  • principy vedení pohovoru
  • typologie – praktické rady pro rozpoznání jednotlivých typů osobnosti
  • co lze vyčíst z řeči těla – hodnocení kandidátů – používání testů při výběru
  • sběr a analýza CV – telefonický rozhovor, „Assessment centrum“ – vhodnost použití
  • formalizování nástupu uchazeče a jeho integrace do firmy – adaptační proces
  • tvorba záznamu (protokolu) z výběrového řízení
  • personální marketing – PR organizace a formy získávání uchazečů
  • posilování image firmy jako perspektivního zaměstnavatele
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Lektor:
Mgr. Soňa Coufalová

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Jana Valentová
tel: +420 585 757 421
mobil: +420 724 242 558
e-mail: valentova@anag.cz

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: 585 757 421 Olomouc
e-mail: seminare@anag.cz
web: www.anag.cz

Adresa
ANAG, spol. s r.o.
Kollárovo nám. 698/7, Olomouc Zobrazit na mapě