Detail kurzu
Výběr a nábor zaměstnanců, vedení pohovorů • správné postupy a principy pro úspěšný výběr nových členů vašeho pracovního týmu
ANAG, spol. s r.o.
Popis kurzu
Cíl semináře: poskytnout informace a znalosti o průběhu procesu náboru a výběru zaměstnanců, nabídnout sadu nástrojů a metodický postup pro úspěšný výběr uchazeče o pracovní místo.
Obsah kurzu
- definice pracovního místa a volba vhodného způsobu obsazení
- sestavení kritérií pro výběr
- základy typologie – příprava strukturovaného pohovoru
- příklady vhodných otázek
- principy vedení pohovoru
- typologie – praktické rady pro rozpoznání jednotlivých typů osobnosti
- co lze vyčíst z řeči těla – hodnocení kandidátů – používání testů při výběru
- sběr a analýza CV – telefonický rozhovor, „Assessment centrum“ – vhodnost použití
- formalizování nástupu uchazeče a jeho integrace do firmy – adaptační proces
- tvorba záznamu (protokolu) z výběrového řízení
- personální marketing – PR organizace a formy získávání uchazečů
- posilování image firmy jako perspektivního zaměstnavatele
- diskuze – odpovědi na dotazy
Cílová skupina
Určen pro personalisty, jednatele a manažery, kteří si aktivně vybírají kandidáty do svých pracovních týmů.
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality