Detail kurzu

Výběr a nábor zaměstnanců, vedení pohovorů • správné postupy a principy pro úspěšný výběr nových členů vašeho pracovního týmu

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl semináře: poskytnout informace a znalosti o průběhu procesu náboru a výběru zaměstnanců, nabídnout sadu nástrojů a metodický postup pro úspěšný výběr uchazeče o pracovní místo.

Obsah kurzu

  • definice pracovního místa a volba vhodného způsobu obsazení
  • sestavení kritérií pro výběr
  • základy typologie – příprava strukturovaného pohovoru
  • příklady vhodných otázek
  • principy vedení pohovoru
  • typologie – praktické rady pro rozpoznání jednotlivých typů osobnosti
  • co lze vyčíst z řeči těla – hodnocení kandidátů – používání testů při výběru
  • sběr a analýza CV – telefonický rozhovor, „Assessment centrum“ – vhodnost použití
  • formalizování nástupu uchazeče a jeho integrace do firmy – adaptační proces
  • tvorba záznamu (protokolu) z výběrového řízení
  • personální marketing – PR organizace a formy získávání uchazečů
  • posilování image firmy jako perspektivního zaměstnavatele
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Cílová skupina

Určen pro personalisty, jednatele a manažery, kteří si aktivně vybírají kandidáty do svých pracovních týmů.

Hodnocení




Organizátor