ELEKTRONICKÁ FAKTURACE A VYUŽITÍ ELEKTRONICKÉHO PODPISU V ÚČETNICTVÍ

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Seminář je vhodný pro odborné pracovníky jak z oblasti účetnictví, tak i z oblasti informačních technologií, implementátory a tvůrce programového vybavení a pracovníky managementu určující taktické a strategické postupy v oblasti zpracování a komunikace účetních dat prostřednictvím ICT, kteří se chtějí seznámit souhrnně s hlavními otázkami digitalizace účetních záznamů, elektronické fakturace, využívání elektronického podpisu v účetnictví, daních a při komunikaci mezi účetními jednotkami a s orgány veřejné moci.

Cílová skupina

Obsah semináře:

  • Právní regulace využití ICT v účetnictví v zákoně o účetnictví – účetní záznamy, jejich formy a převody mezi nimi. Průkaznost a archivace účetních záznamů. Podpisový a identifikační záznam.
  • Podstata fungování elektronického podpisu z pohledu uživatele, nezbytné předpoklady pro jeho využívání. Zákon o elektronickém podpisu – formy elektronického podpisu, poskytovatelé certifikačních služeb, certifikáty. Uznávání elektronického podpisu.
  • Využití elektronického podpisu při elektronické fakturaci a v účetnictví. Oběh a archivace elektronických účetních záznamů. EDI, možnosti, výhody, rizika; možné přístupy k řešení v informačních systémech podniků, legislativní požadavky.
  • Průkazné doručení elektronické faktury. Datové schránky, elektronická komunikace s úřady, elektronická daňová přiznání, elektronické dokumenty pro sbírku listin obchodních rejstříků apod.
  • Počítačová čitelnost elektronických faktur – formáty XML pro výměnu elektronických dat.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Ivana Nováková
tel: +420 244 402 232
e-mail: bova@bovapolygon.cz

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 244 402 232, +420 241 774 196
e-mail: bova@bovapolygon.cz
web: www.bovapolygon.cz

Adresa
RNDr. Ivana Hexnerová – BOVA POLYGON
Platónova 11, Praha 4 Zobrazit na mapě