Detail kurzu

Školení "Marketingová strategie firem"

OBCHODNÍ INSTITUT – Ing. Mária Václavíková

Popis kurzu

Na školení Marketingová strategie firem Vás naučíme, jak správně využít všechny formy marketingové komunikace s ohledem na cílovou skupinu a konkurenci.

Díky správnému naplánování marketingové komunikace můžete vyhodnotit její efektivitu. Bez plánu a stanovených cílů budete účinnost měřit velmi obtížně a nepřesně.

Obsah kurzu

Obsah školení:

  • vyhodnocení stávající situace firmy
  • analýza konkurence, konkurenční aktivity
  • systém plánování marketingových aktivit, stanovení cílů
  • určení rozpočtu na komunikační a reklamní aktivity, jejich výběr
  • reklama a PR
  • vyhodnocení marketingových aktivit
  • zvýšení efektivity využívaných komunikačních nástrojů
  • vyhodnocení komunikačních aktivit, interní komunikace

Kontaktní osoba

Stanislava Boušková
+420 251 562 286
oi@oapraha.cz

Hodnocení




Organizátor