Detail kurzu
Školení "Marketingová strategie firem"
OBCHODNÍ INSTITUT – Ing. Mária Václavíková
Popis kurzu
Na školení Marketingová strategie firem Vás naučíme, jak správně využít všechny formy marketingové komunikace s ohledem na cílovou skupinu a konkurenci.
Díky správnému naplánování marketingové komunikace můžete vyhodnotit její efektivitu. Bez plánu a stanovených cílů budete účinnost měřit velmi obtížně a nepřesně.
Obsah kurzu
Obsah školení:
- vyhodnocení stávající situace firmy
- analýza konkurence, konkurenční aktivity
- systém plánování marketingových aktivit, stanovení cílů
- určení rozpočtu na komunikační a reklamní aktivity, jejich výběr
- reklama a PR
- vyhodnocení marketingových aktivit
- zvýšení efektivity využívaných komunikačních nástrojů
- vyhodnocení komunikačních aktivit, interní komunikace
Kontaktní osoba
Stanislava Boušková
+420 251 562 286
oi@oapraha.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality