Mistrovské prodejní dovednosti

Přišli jste pozdě, tento kurz už není aktuální... :-(

Přejít na seznam:

Popis kurzu

Přesvědčte zákazníky, že si jejich nákupů vážíte, zvládněte krizové situace a budujte s nimi dlouhodobé vztahy, díky kterým se k vám budou rádi vracet.

Jak na to se dozvíte na jednodenním školení určeném přímo pro prodejní personál. Na příkladech rozborů telefonických hovorů, písemné komunikace i osobního jednání se zákazníkem na prodejně se naučíte zvládat každou situaci. A navíc po absolvování školení:

  • si uvědomíte své silné a slabé stránky
  • zvládnete efektivně řešit stížnosti a udržet s zákazníka
  • rozeznáte postoj „jsem jen prodejce, jen tady obsluhuji" a – – – naučíte se s ním pracovat
  • zvládnete využít stresové situace k rozvoji obchodu
  • dokážete rozpoznat signály vedoucí ke konfliktu
  • navýšíte následný prodej – unselling a crosseling

Cílová skupina

Školení Mistrovské prodejní dovednosti doporučujeme

  • prodejnímu personálu – obchodníkům, prodavačům
  • majitelům eshopů s kamennou prodejnou
  • pracovníci, kteří chtějí zlepšit komunikaci směrem ke klientovi
  • asistentům obchodních oddělení

Obsahová náplň

Co konkrétně se naučíte na školení Mistrovské prodejní dovednosti?

  • Reagovat na zákazníkovu řeč těla

A to při osobním jednání i vyzvedávání zboží. Pochopíte, proč je důležité ji vnímat a reagovat na ni. Navíc si lépe uvědomíte, jak je důležitá verbální a neverbální komunikace. Dozvíte se, na co se v komunikaci se zákazníkem zaměřit.

  • Efektivní komunikaci

Ptejte se a zajímejte se o zákazníka, reagujte a naslouchejte mu. V telefonické i osobní komunikaci s ním veďte dialog, ne monolog.

  • Zmapovat silné a slabé stránky prodejce

Získáte také tipy a rady, jak na nich pracovat, aby se vaše komunikace se zákazníkem zlepšovala. Dosáhnete tak vyšší prodej a vybudujete dobré jméno e-shopu.

  • Zaměřit se na další obchodní příležitosti

Natrénujete vhodnou formulaci přínosů vašich produktů pro zákazníka. Díky tomu navýšíte prodej, dokážete doporučit doplňkové, nové či alternativní zboží. To vše na základě dialogu se zákazníkem.

  • Rozeznat typ zákazníka

Naučíte se s ním efektivně jednat telefonicky i osobně. Najdete v sobě zdravou hranici mezi vlezlým a aktivním prodejcem.

  • Asertivitu v obchodní praxi

Na nejčastějších situacích z praxe, jako je neoprávněná kritika zboží nebo manipulace ze strany zákazníka, se dozvíte, co si můžete dovolit vy a co zákazník.

  • Rozebrat e-mailovou komunikaci s klientem

Lektorka vám to ukáže na příkladech z praxe, jako jsou reklamace, stížnosti, výměna zboží nebo náhrada za nedostupné zboží.

  • Jak přistupovat k reklamacím

Protože skutečná zákaznická věrnost se tvoří až ve vypjaté situace. Naučte se udělat ze zákazníka spolutvůrce reklamace. Rozpoznejte, kdy se zákazník stěžuje a kdy reklamuje. Hledejte důvody a pocity. Naučte se cílit na zákazníka i obchodníka.

Ing. Zdenka Tomaidesová prošla různými profesemi od pozice personalistky, organizátorky vzdělávacích akcí v různých oblastech vzdělávání, obchodnice až po roli firemní trenérky a osobní koučky. Při trénincích využívá nejen praktický nácvik, ale i znalosti typologie lidí a metodu NLP, která pracuje s emoční inteligencí a učí využívat co nejvíce našich zkušeností z předešlé praxe, znalostí z jiných kurzů, knih a naší osobnosti.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Vendula Rozínková
tel: +420 511 113 112
mobil: +420 725 480 445
e-mail: v.rozinkova@oxyonline.cz

Adresa
Tuřanka 115, 62700 Brno

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel: +420 725 480 445
e-mail: vendula.rozinkova@oxyshop.cz
web: www.oxyshop.cz

Adresa
oXy Online s.r.o.
Tuřanka 1222/115, Brno Zobrazit na mapě