Detail kurzu
PRAVIDLA ASERTIVNÍ KOMUNIKACE A JEJICH OSVOJENÍ
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Naučit se zvládat bez stresu i komplikované mezilidské situace. Dokázat jasně a přiměřeně vyjadřovat vlastní pocity, říkat ANO a NE v souladu s tím, co doopravdy chceme. Umět požádat o to, co potřebujeme, naučit se přijmout odmítnutí bez pocitu urážky. Asertivní „Lidská práva“, pozitivní a negativní zpětná vazba. Asertivní techniky a jejich využití: aktivní (empatické) naslouchání, otevřené dveře (asertivní souhlas), kompromis a konsenzus, asertivní „ne“. Řešení konfliktních a problémových situací v souladu se zásadami asertivního jednání, orientace v zátěžových situacích. Zlepšení vlastní pracovní spokojenosti a výkonnosti, odolnost vůči stresu a nadměrné zátěži díky asertivitě. Jak čelit manipulativnímu chování a nátlaku. Získání dovedností a schopností nácvikem a rozborem konkrétních situací. Diskuse, dotazy.
Obsah kurzu
Naučit se zvládat bez stresu i komplikované mezilidské situace. Dokázat jasně a přiměřeně vyjadřovat vlastní pocity, říkat ANO a NE v souladu s tím, co doopravdy chceme. Umět požádat o to, co potřebujeme, naučit se přijmout odmítnutí bez pocitu urážky. Asertivní „Lidská práva“, pozitivní a negativní zpětná vazba. Asertivní techniky a jejich využití: aktivní (empatické) naslouchání, otevřené dveře (asertivní souhlas), kompromis a konsenzus, asertivní „ne“. Řešení konfliktních a problémových situací v souladu se zásadami asertivního jednání, orientace v zátěžových situacích. Zlepšení vlastní pracovní spokojenosti a výkonnosti, odolnost vůči stresu a nadměrné zátěži díky asertivitě. Jak čelit manipulativnímu chování a nátlaku. Získání dovedností a schopností nácvikem a rozborem konkrétních situací. Diskuse, dotazy.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality