Detail kurzu

ZÁSADY ÚSPĚŠNÉHO JEDNÁNÍ S LIDMI

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Co určuje naši osobnost a reakce na různé životní i pracovní situace. Typy osobností a jak rozpoznat jejich styl jednání, aneb „Co od nich mohu očekávat?“. Význam neverbálních projevů při jednání s lidmi a jejich dekódování, odhad komunikačního partnera. Volba vhodné komunikační strategie. Negativní formy komunikace – slovní agresivita a naše reakce a jak se naučit „nenechat se zahnat do úzkých“, manipulace, kritika. Vedení a techniky efektivní komunikace – rozhovory s klienty, kolegy a podřízenými. Jak překonávat komunikační bariéry. Empatie ano, ale není to vaše povinnost za každou cenu. Zásady jednání a vyjednávání, využití argumentace. Zvládání námitek a negativního postoje komunikačních partnerů. Diskuse, dotazy.

Obsah kurzu

Co určuje naši osobnost a reakce na různé životní i pracovní situace. Typy osobností a jak rozpoznat jejich styl jednání, aneb „Co od nich mohu očekávat?“. Význam neverbálních projevů při jednání s lidmi a jejich dekódování, odhad komunikačního partnera. Volba vhodné komunikační strategie. Negativní formy komunikace – slovní agresivita a naše reakce a jak se naučit „nenechat se zahnat do úzkých“, manipulace, kritika. Vedení a techniky efektivní komunikace – rozhovory s klienty, kolegy a podřízenými. Jak překonávat komunikační bariéry. Empatie ano, ale není to vaše povinnost za každou cenu. Zásady jednání a vyjednávání, využití argumentace. Zvládání námitek a negativního postoje komunikačních partnerů. Diskuse, dotazy.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor