Detail kurzu

GENERACE MILLENNIALS – ABYCHOM SI ROZUMĚLI

1. VOX a.s.

Popis kurzu

Co se dozvíte a co si odnesete?

  • Dozvíte se, jak mladí lidé dnes přistupují k zaměstnávání a zaměstnavatelům
  • Představíme vám nejnovější trendy v oblasti zaměstnávání mladých lidí
  • Představíme vám svět Millennials, jak vidí sami sebe i svět okolo a co z toho vyplývá.

Obsah kurzu

8:30–9:00 – REGISTRACE ÚČASTNÍKŮ

9:00–9:10 – ÚVODNÍ SLOVO – Zdenka Vostrovská, Pavel Wimmer

1. BLOK: JAK MILLENNIALS HLEDAJÍ PRÁCI

Tomáš RAŠNER, Proudly

  • Když život a práce jsou totéž – co je dobré vědět, když hledáte mladé talenty

Petr SKONDROJANIS, Cocuma

  • Millennials friendly firmy
  • Na co i skvělé firmy zapomínají?

Tomáš DOMBROVSKÝ, LMC

2. BLOK: JAK TO VIDÍ DIGITÁLNÍ GENERACE

Monika MALÁTKOVÁ, Czechitas Výchova programátorek v Čechách

  • vzdělávání v IT aneb jak změnit vnímání mládeže a žen na informační technologie
  • nábor nových lidí v IT potřebuje reflektovat aktuální situaci na trhu
  • co na to Czechitas a jak dostat více sukní k počítači

Lenka KRSOVÁ, „dataholka“

  • Millennials, trendy, sociální sítě
  • YouTubeři – hybatelé světa Millennials

Eliška PÁCALTOVÁ, Idea maker Lucie LUŇÁČKOVÁ, manažerka Kariérního centra ČVUT a průvodkyně Kdo, když ne my, kdy, když ne teď?

  • Soupeříme nebo spolupracujeme?
  • Má se generace Y od koho učit?
  • Je heslo sametové revoluce aktuální i v roce 2016?

3. BLOK: MILLENNIALS VE FIRMÁCH – ABYCHOM SI ROZUMĚLI

Pavlína LOUŽENSKÁ, ZOOT

  • Příběhy slov – jaké pojmy vnímá generace Y zcela jinak než generace jejich rodičů
  • Firmy, které využily změny slov v kontextu i čase (a zbohatly na tom)

Jindřich LUKES, T–Mobile Sdílení jako nástroj motivace, rozvoje i mezifiremní spolupráce

Kateřina JIŘINOVÁ, VŠE

ODPOLEDNÍ BLOK

Regina BEDNAŘÍKOVÁ

  • Odpolední networking aneb Vezměte si s sebou vizitky

Cílová skupina

Konference je určena personálním ředitelům, pracovníkům managementu zodpovědným za oblast řízení a rozvoje lidských zdrojů, personalistům a všem dalším, kteří mají vztah k práci s lidmi a tím i s nastupující generací – generací Millennials.

Poznámka k ceně

kód: 1622500 - 3 500 Kč + DPH Základní cena, kód: 162250A - 6 650 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162250B - 9 450 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 162250C - 11 900 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor