Detail kurzu

Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky

Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)

Popis kurzu

Co se na školení naučíte

Připravit a testovat šablonu moderního e-mailu Pracovat se čtyřmi vybranými nástroji pro e-mailový marketing Jak nastavit a spustit první automatizované kampaně Jak dynamizovat běžnou rozesílku

Obsah kurzu

Podrobná osnova školení

Teoretická část Rychlé shrnutí a náhled do problematiky Praktické výhody segmentace Nejvhodnější prvky pro personalizaci Využití automatizace Příprava newsletterů Představení přichystané šablony Základní úprava obsahu Testování náhledu v e-mailových klientech Responzivní layout a jeho využití Nástroje pro rozesílku a automatizaci SmartEmailing prakticky MailChimp prakticky Maileon prakticky IBM Marketing Cloud prakticky Salesforce Marketing Cloud ukázka Automatizace a dynamizace Typy přihlášení k odběru newsletterů a jejich nastavení Nastavení Welcome kampaně včetně napojení na PadiAct Nastavení svátkové kampaně Dynamizace newsletteru – dynamická pole a tvorba segmentů

Cílová skupina

Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti

Školení doporučujeme zejména pro: marketingové a online pracovníky, kteří chtějí sami realizovat standardní newslettery, vyzkoušet si prakticky vybrané nástroje pro rozesílku a spustit první automatické kampaně.

Znalosti s tvorbou kampaní jsou výhodou nikoli nutným předpokladem. Výhodou je také absolvování Školení e-mail marketingu.

Kontaktní osoba

Tereza Brožková
+420 277 004 680
skoleni@dobryweb.cz

Hodnocení




Organizátor