Detail kurzu
Školení e-mail marketingu II - pokročilé techniky
Dobrý web (Sherpas, s. r. o.)
Popis kurzu
Co se na školení naučíte
Připravit a testovat šablonu moderního e-mailu Pracovat se čtyřmi vybranými nástroji pro e-mailový marketing Jak nastavit a spustit první automatizované kampaně Jak dynamizovat běžnou rozesílku
Obsah kurzu
Podrobná osnova školení
Teoretická část Rychlé shrnutí a náhled do problematiky Praktické výhody segmentace Nejvhodnější prvky pro personalizaci Využití automatizace Příprava newsletterů Představení přichystané šablony Základní úprava obsahu Testování náhledu v e-mailových klientech Responzivní layout a jeho využití Nástroje pro rozesílku a automatizaci SmartEmailing prakticky MailChimp prakticky Maileon prakticky IBM Marketing Cloud prakticky Salesforce Marketing Cloud ukázka Automatizace a dynamizace Typy přihlášení k odběru newsletterů a jejich nastavení Nastavení Welcome kampaně včetně napojení na PadiAct Nastavení svátkové kampaně Dynamizace newsletteru – dynamická pole a tvorba segmentů
Cílová skupina
Pro koho je školení vhodné a potřebné znalosti
Školení doporučujeme zejména pro: marketingové a online pracovníky, kteří chtějí sami realizovat standardní newslettery, vyzkoušet si prakticky vybrané nástroje pro rozesílku a spustit první automatické kampaně.
Znalosti s tvorbou kampaní jsou výhodou nikoli nutným předpokladem. Výhodou je také absolvování Školení e-mail marketingu.
Kontaktní osoba
Tereza Brožková
+420 277 004 680
skoleni@dobryweb.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality