Detail kurzu

Procedurální standardy - jednodenní

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Absolvent semináře si oživí vědomosti a rozšíří kompetence potřebné pro práci s uživateli sociálních služeb dle standardů kvality.
Na začátku semináře dle očekávání účastníků vybereme cca. 4 standardy, které probereme podrobně i s praktickými nácviky.
Obsah semináře:
Standard č. 1. Cíle a způsoby poskytování sociálních služeb – důraz na to, aby bylo poslání v souladu s cíli a okruhem osob.
Standard č. 2 Ochrana práv osob. Lidská práva v sociálních službách, vyjasnění pojmů střet zájmů, uplatnění svobodné vůle, právo na přiměřené riziko, opatření omezující pohyb.
Standard č. 3 – Jednání se zájemcem o sociální službu. Zaměření se na dojednávání požadavků a možností služby.
Standard č. 4 – Smlouva o poskytování sociální služby.
Standard č. 5 Individuální plánování průběhu sociální služby. Co je IP, jak plánovat průběh služby dle souladu s SQSS č. 1 a dle potřeb, cílů a přání klienta.
Standard č. 6 – Dokumentace o poskytování sociální služby. Pravidla vedení dokumentace a výměny informací v týmu.
Standard č. 7 – Stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby, včetně prevencí stížností na kvalitu.
Standard č. 8 – Návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje a jeho provázanost s dalšími SQSS.
Zopakování tématu a zodpovězení dotazů.

Obsah kurzu

Absolvent semináře si oživí vědomosti a rozšíří kompetence potřebné pro práci s uživateli sociálních služeb dle standardů kvality.
Na začátku semináře dle očekávání účastníků vybereme cca. 4 standardy, které probereme podrobně i s praktickými nácviky.
Obsah semináře:
Standard č. 1. Cíle a způsoby poskytování sociálních služeb – důraz na to, aby bylo poslání v souladu s cíli a okruhem osob.
Standard č. 2 Ochrana práv osob. Lidská práva v sociálních službách, vyjasnění pojmů střet zájmů, uplatnění svobodné vůle, právo na přiměřené riziko, opatření omezující pohyb.
Standard č. 3 – Jednání se zájemcem o sociální službu. Zaměření se na dojednávání požadavků a možností služby.
Standard č. 4 – Smlouva o poskytování sociální služby.
Standard č. 5 Individuální plánování průběhu sociální služby. Co je IP, jak plánovat průběh služby dle souladu s SQSS č. 1 a dle potřeb, cílů a přání klienta.
Standard č. 6 – Dokumentace o poskytování sociální služby. Pravidla vedení dokumentace a výměny informací v týmu.
Standard č. 7 – Stížnosti na kvalitu nebo způsob poskytování sociální služby, včetně prevencí stížností na kvalitu.
Standard č. 8 – Návaznost poskytované sociální služby na další dostupné zdroje a jeho provázanost s dalšími SQSS.
Zopakování tématu a zodpovězení dotazů.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor