Detail kurzu

Jak sledovat a hodnotit pokroky dítěte a efektivně plánovat jeho další rozvoj

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Vzdělávací kurz vychází z požadavků na předškolní vzdělávání formulovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Ukazuje možnosti, které učitelka může využít při sledování, hodnocení a plánování osobnostního rozvoje a učení dítěte v mateřské škole.

Obsah:

1. Východiska sledování vzdělávacích pokroků dětí a výsledků vzdělávání.

2. Příklady kriterií a ukazatelů pro sledování a hodnocení vybraných cílových dovedností dítěte.

3. Vedení portfolia dětí.

4. Využití výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí.


5. Diskuse.

Účastníci získají nástroj „RoK (rozvoj kompetencí) v mateřské škole“, který mohou využít pro hodnocení vzdělávacích pokroků jednotlivých dětí a k plánování jejich rozvoje, ale i k plánování třídního vzdělávacího programu.

Obsah kurzu

Vzdělávací kurz vychází z požadavků na předškolní vzdělávání formulovaných v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání. Ukazuje možnosti, které učitelka může využít při sledování, hodnocení a plánování osobnostního rozvoje a učení dítěte v mateřské škole.

Obsah:

1. Východiska sledování vzdělávacích pokroků dětí a výsledků vzdělávání.

2. Příklady kriterií a ukazatelů pro sledování a hodnocení vybraných cílových dovedností dítěte.

3. Vedení portfolia dětí.

4. Využití výsledků hodnocení pro další vzdělávání dětí.


5. Diskuse.

Účastníci získají nástroj „RoK (rozvoj kompetencí) v mateřské škole“, který mohou využít pro hodnocení vzdělávacích pokroků jednotlivých dětí a k plánování jejich rozvoje, ale i k plánování třídního vzdělávacího programu.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor