Detail kurzu

Základy komunikace v sociálních službách

Středisko vzdělávání s.r.o.

Popis kurzu

Jednodenní seminář je určen nejen pracovníkům v zařízeních sociálních služeb, ale také na úřadech a vedoucím pracovníkům. Při práci v těchto sférách mohou v komunikaci s klienty vznikat situace, které vedou ke vzniku nepříjemných důsledků. Z tohoto důvodu je důležité znát možná úskalí a předcházet jim. Lidé by si měli uvědomovat důsledky svého chování i jednání. Musí myslet na to, že v rámci verbální či neverbální komunikace s klientem mohou vlivem odlišného myšlení vznikat neshody.

Cílem semináře je naučit se předcházet těmto neshodám, pochopit a porozumět komunikaci s klientem. Seminář není zaměřen na nauku komunikace mezi dvěma lidmi, nýbrž na porozumění osob, se kterými se v pracovním i osobním životě setkáváme.

Rozsah: 4 vyuč. hod (1 seminář) Výstup: Osvědčení o účasti

Obsah kurzu

  1. Vážný nevážný úvod
  2. Komunikace a vztah (jakou roli v komunikace hraje „vztah“, rozdělení druhů, závazky aj.)
  3. Charakteristika a funkce komunikace
  4. Sociální komunikace
  5. Neverbální komunikace
  6. Verbální komunikace
  7. Závěr
Poznámka k ceně

V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.

Kontaktní osoba

Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com

Hodnocení




Organizátor