Detail kurzu
Základy komunikace v sociálních službách
Středisko vzdělávání s.r.o.
Popis kurzu
Jednodenní seminář je určen nejen pracovníkům v zařízeních sociálních služeb, ale také na úřadech a vedoucím pracovníkům. Při práci v těchto sférách mohou v komunikaci s klienty vznikat situace, které vedou ke vzniku nepříjemných důsledků. Z tohoto důvodu je důležité znát možná úskalí a předcházet jim. Lidé by si měli uvědomovat důsledky svého chování i jednání. Musí myslet na to, že v rámci verbální či neverbální komunikace s klientem mohou vlivem odlišného myšlení vznikat neshody.
Cílem semináře je naučit se předcházet těmto neshodám, pochopit a porozumět komunikaci s klientem. Seminář není zaměřen na nauku komunikace mezi dvěma lidmi, nýbrž na porozumění osob, se kterými se v pracovním i osobním životě setkáváme.
Rozsah: 4 vyuč. hod (1 seminář) Výstup: Osvědčení o účasti
Obsah kurzu
- Vážný nevážný úvod
- Komunikace a vztah (jakou roli v komunikace hraje „vztah“, rozdělení druhů, závazky aj.)
- Charakteristika a funkce komunikace
- Sociální komunikace
- Neverbální komunikace
- Verbální komunikace
- Závěr
V ceně jsou zahrnuty studijní materiály.
Kontaktní osoba
Ing. Martina Smolíková
+420 775 791 340
info@vsostrava.com
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality