Obchodní dovednosti II - Náročné situace v prodeji

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Zvládnout pokročilé metody a techniky řešení námitek, stížností a reklamací klientů. Umět prezentovat cenu tak, aby se zdála výhodná. Správně jednat s problematickými klienty. Umět si ve vhodnou chvíli říci o doporučení. Rozpoznat kupní signály zákazníka a ve správný čas úspěšně uzavřít jednání.

Cílová skupina

Zkušeným obchodníkům, technicko-obchodním prodejcům, servisním pracovníkům, obchodním zástupcům, dealerům, kteří chtějí zvýšit úroveň svých prodejních dovedností.

Obsahová náplň

Pokročilé techniky zvládání námitek. Jak prezentovat cenu, aby se zdála výhodná. Zvládání problematických klientů. Jak si říci o doporučení. Uzavření diskuze s cílem prodat.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit


O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 226 006 *** Zobrazit

mobil:
+420 725 531 *** Zobrazit

e-mail:
gradua@... Zobrazit

web: www.gradua.cz

Adresa
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Karlovo nám. 7, Praha 2 Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)