Detail kurzu
Obchodní dovednosti II - Náročné situace v prodeji
Gradua-CEGOS, s.r.o.
Popis kurzu
Zvládnout pokročilé metody a techniky řešení námitek, stížností a reklamací klientů. Umět prezentovat cenu tak, aby se zdála výhodná. Správně jednat s problematickými klienty. Umět si ve vhodnou chvíli říci o doporučení. Rozpoznat kupní signály zákazníka a ve správný čas úspěšně uzavřít jednání.
Obsah kurzu
Pokročilé techniky zvládání námitek. Jak prezentovat cenu, aby se zdála výhodná. Zvládání problematických klientů. Jak si říci o doporučení. Uzavření diskuze s cílem prodat.
Cílová skupina
Zkušeným obchodníkům, technicko-obchodním prodejcům, servisním pracovníkům, obchodním zástupcům, dealerům, kteří chtějí zvýšit úroveň svých prodejních dovedností.
Kontaktní osoba
Zákaznické centrum Gradua-CEGOS
+420 226 006 300
gradua@gradua.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality