Detail kurzu
Provozní standardy - jednodenní
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem
standardům číslo 11 – 15, včetně jejich provázanosti se standardy
personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a
poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách.
Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic,
které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a
s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č.
11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12. ukážeme provázanost se
standardem č. 1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např.
poskytuje ideální pobytová služba – jakou má nabídku služeb, kdy a kde
lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých
podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se
zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu
č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací – jejich
analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány
možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si
vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a
nacvičí si efektivní vedení případové porady.
Obsah kurzu
Seminář oživí účastníkům kurzu znalosti vztahující se ke všem
standardům číslo 11 – 15, včetně jejich provázanosti se standardy
personálními a procedurálními. Každý standard bude rozebrán teoreticky a
poté si tvorbu standardu budou zkoušet účastníci prakticky ve skupinách.
Prostor bude věnován i zkrácené tvorbě vnitřních pravidel a směrnic,
které by měly pracovníkům pomoct např. v komunikaci s klienty a
s vedením, se sebereflexí, atd. Důraz bude věnován hlavně standardům č.
11, 12, 14 a 15. Ve standardu č. 11 a 12. ukážeme provázanost se
standardem č. 1. Skupinově probereme příklady dobré praxe. Co např.
poskytuje ideální pobytová služba – jakou má nabídku služeb, kdy a kde
lze služby čerpat, jaké cílové skupině osob je určena a za jakých
podmínek a pravidel je poskytována, včetně toho proč. Skupinově se
zamyslíme nad cíly organizace a zda jich zařízení dosahuje. Ve standardu
č. 14. rozebereme druhy nouzových a havarijních situací – jejich
analýzu, prevenci a řešení. V rámci standardu č. 15 budou rozebrány
možnosti, jak efektivně zvyšovat kvalitu sociální služby. Účastníci si
vyzkouší techniky asertivního rozhovoru s rodinnými příslušníky a
nacvičí si efektivní vedení případové porady.
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality