Detail kurzu
Intenzivní trénink prodejního jednání
OTIDEA vzdělávání, s.r.o.
Popis kurzu
Odešli jste z obchodní schůzky se skvělým pocitem, ale přesto se obchod nakonec nepodařilo uzavřít? Nebo vás už ve výtahu napadali lepší formulace, co příště říct a jak lépe prodat?
Ať už tak nebo tak, o úspěchu v obchodu často rozhodují detaily. Každá drobnost, kterou řeknete nebo uděláte, se počítá a jen praxe a opakování z vás udělá mistra.
Proto na tomto kurzu zažijete intenzivní trénink, díky kterému získáte kontrolu nad celým průběhem svého obchodního jednání, odlišíte se od konkurence a uvědomíte si své silné stránky. Získáte nový pohled na obchodní rozhovory a zvýšíte tak svou úspěšnost i efektivitu.
Obsah kurzu
- poznání stávajících návyků a jejich dopadů na výsledek rozhovoru
- jak připravit své myšlení na jednání se zákazníkem
- intenzivní trénink dovedností s následným rozborem
- představení klíčových fází rozhovoru a jejich nácvik
- pokročilé kladení otázek
- vhodná volba slov
- trénink reflexe jako příprava na další rozvoj v praxi bez pomoci trenéra
- tipy a triky
- jak číst „mezi řádky“
- jak vnést do jednání individuální přístup
- jak zákazníka lépe přesvědčit
- jak přenést více „práce“ během jednání na zákazníka a získat klid na přemýšlení
- jak předcházet a vést jednání o cenách, námitkách
Cílová skupina
Především pro obchodníky a manažery. Trénink však není omezen pozicemi ani oborem.