Detail kurzu

Intenzivní trénink prodejního jednání

OTIDEA vzdělávání, s.r.o.

Popis kurzu

Odešli jste z obchodní schůzky se skvělým pocitem, ale přesto se obchod nakonec nepodařilo uzavřít? Nebo vás už ve výtahu napadali lepší formulace, co příště říct a jak lépe prodat?

Ať už tak nebo tak, o úspěchu v obchodu často rozhodují detaily. Každá drobnost, kterou řeknete nebo uděláte, se počítá a jen praxe a opakování z vás udělá mistra.

Proto na tomto kurzu zažijete intenzivní trénink, díky kterému získáte kontrolu nad celým průběhem svého obchodního jednání, odlišíte se od konkurence a uvědomíte si své silné stránky. Získáte nový pohled na obchodní rozhovory a zvýšíte tak svou úspěšnost i efektivitu.

Obsah kurzu

  • poznání stávajících návyků a jejich dopadů na výsledek rozhovoru
  • jak připravit své myšlení na jednání se zákazníkem
  • intenzivní trénink dovedností s následným rozborem
  • představení klíčových fází rozhovoru a jejich nácvik
  • pokročilé kladení otázek
  • vhodná volba slov
  • trénink reflexe jako příprava na další rozvoj v praxi bez pomoci trenéra
  • tipy a triky
  • jak číst „mezi řádky“
  • jak vnést do jednání individuální přístup
  • jak zákazníka lépe přesvědčit
  • jak přenést více „práce“ během jednání na zákazníka a získat klid na přemýšlení
  • jak předcházet a vést jednání o cenách, námitkách

Cílová skupina

Především pro obchodníky a manažery. Trénink však není omezen pozicemi ani oborem.

Hodnocení




Organizátor