Detail kurzu

JEDNÁME S KLIENTEM PO TELEFONU

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře:

  • Se naučíte správné komunikační postupy při telefonickém kontaktu
  • Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon vaším dobrým pracovním nástrojem
  • Zjistíte, jak přirozeně zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem
  • Pochopíte rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat
  • Začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta

Obsah kurzu

  • základní pravidla mezilidské komunikace a jak se tato pravidla mění při komunikaci po telefonu,
  • komunikační úrovně a komunikační bloky – ledovec zákaznické motivace,
  • struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
  • typy otázek a jejich prezentace klientovi,
  • co si při telefonickém rozhovoru ohlídat,
  • námitky a jak s nimi pracovat,
  • typologie klientů,
  • komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb přítomných účastníků zaměřit i na následující oblasti:

  • jak obchodovat po telefonu,
  • jak po telefonu zaujmout,
  • sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
  • práce s doporučením

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Seminář je určen pro začínající a mirně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit.

Poznámka k ceně

kód: 1724720 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172472A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172472B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172472C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor