ÚVOD DO HR MARKETINGU NA SOCIÁLNÍCH SÍTÍCH

Základní informace
Přihlásit se na kurz

Popis kurzu

Zajímá vás HR i digitální marketing a nikdy vás nenapadlo, že by se to dalo skloubit?

Rádi byste se dozvěděli, jak lze aplikovat online nástroje v HR?

Na jaké sociální sítě se zaměříme? - Linkedin – Facebook – Twitter – Instagram

Cílová skupina

Pro koho je kurz určen?

Seminář je určen pro pracovníky z oblasti marketingu Pracovníky z oblasti PR, komunikace, vedoucí pracovníky a majitele firem bez omezení oboru podnikání HR specialisty, kteří mají na starosti nábor pracovníků – recruiteři, headhunteři, personální agentury, korporace a pro individuální HR pracovníky.

Forma školení Aktivní práce se sociální sítí(užívání systému, praktické ukázky) Průběžné kladení otázek, diskuse, návrhy možností, úprav Nutno vzít si svůj vlastní notebook, tablet. WiFi připojení zajištěno.

Obsahová náplň

Co se všechno dozvíte?

✓ Proč je škoda, že spolu ve firmách oddělení marketingu a HR moc nemluví ✓ Dozvíte se, jaké jsou možnosti využití jednotlivých online nástrojů pro oblast HR, tipy jak je používat a čeho se naopak vyvarovat ✓ Ukážeme si skutečné kampaně s využitím netradičních online nástrojů včetně konkrétních výsledků jejich úspěšnosti ✓ Dozvíte se, k čemu je dobrá konverzní microsite, jestli má smysl remarketing na Facebooku, jak využít HR nástroj Facebook Custom Audience či Facebook Alike Audience.

Zeptejte se sami sebe:

Víte si rady jak vytvořit správnou strategii pro digitální prostředí v HR MARKETINGU ? Jak správně uchopit sociální média HR marketingu? Jak se efektivně zviditelnit v online prostředí na sociálních sítích? Jak zvolit klíčové parametry pro následné vyhodnocení?
Přijdou vám matoucí zkratky CTR, PPC, CTA, CPM, CRO, UX, GA, RTB, atd.? Potřebujete se zorientovat a zjistit, jaké možnosti digitální marketing pro HR nabízí?

Na tomto semináři se dozvíte odpovědi na všechny tyto otázky!

Jak vypadá české online prostředí a jeho uživatel – online uživatel v ČR Jaké možnosti komunikace nám digitální marketing nabízí – online média / reklama Sociální média – aktuální stav v ČR, možnosti cílení Jaké jsou možnosti, jaký je správný postup – User Experience / Webdesign Jak se zviditelnit tam, kde lidé hledají – SEO & SEM Jak fungují PPC systémy, jak efektivně plánovat a vyhodnotit vaše kampaně – PPC Jak měřit svůj web, na co se dívat, co má a nemá smysl – webová analytika Aktuální trendy a očekávaný vývoj – co nám přinese blízká budoucnost, na co se zaměřit Součástí kurzu je také diskuze na účastníky zvolené téma, praktická ukázka z reálného prostředí a společně nakoukneme také do blízké budoucnosti, protože „Digitální transformace probíhá, jste její součástí?“.

Část výuky bude probíhat na vlastních noteboocích…

http://www.profimen.cz/uvod-do-hr-marketingu-na-socialnich-sitich-85958.html

Termíny kurzů

Otevírá se čtvrtletně.

Kontakt a místo konání

Kontaktní údaje
PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost
tel:
+420 495 512 *** Zobrazit

mobil:
+420 602 114 *** Zobrazit

e-mail:
profimen@... Zobrazit


Adresa
Jižní 870, 50003 Hradec Králové

O organizátorovi

Kontaktní údaje
tel:
+420 495 512 *** Zobrazit

mobil:
602 114 770 nebo 724 192 901 (GSM *** Zobrazit

e-mail:
profimen@... Zobrazit

web: www.profimen.cz

Adresa
PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost
Jižní 870, Hradec Králové Zobrazit na mapě

Hodnocení kurzu

(hlasujte)