Detail kurzu

Jednáme s klientem po telefonu

1. VOX a.s.

Popis kurzu

V průběhu tohoto semináře:

  • Se naučíte správné komunikační postupy,
  • Pochopíte, co udělat pro to, aby byl telefon dobrým pracovním nástrojem,
  • Zjistíte, jak zaujmout, projevit o zákazníka upřímný zájem,
  • Pochopíte komunikační rozdíl mezi schopností zaujmout a nátlakově prodat,
  • Začnete na námitky a reakce klientů nahlížet jinak, získáte větší sebejistotu při zvládání námitek a reakcí klienta.

Obsah kurzu

  • komunikační úrovně a komunikační bloky,
  • ledovec zákaznické motivace,
  • zlatá pravidla telefonování,
  • struktura telefonického rozhovoru se zákazníkem,
  • typy otázek a jejich prezentace klientovi,
  • na co si dát v rozhovoru pozor,
  • námitky a jak s nimi pracovat,
  • typologie klientů,
  • komunikační pyramida a její využití při telefonickém rozhovoru.

Seminář je možno dle potřeb účastníků zaměřit i na následující oblasti:

  • jak obchodovat po telefonu,
  • jak po telefonu zaujmout,
  • sjednávání schůzek (stávající zákazníci, noví – potenciální zákazníci),
  • práce s doporučením.

Cílová skupina

Seminář je určen všem, kteří využívají telefon jako pracovní nástroj, ať už ke sjednávání schůzek po telefonu, nebo přímo k nabídce a uzavírání obchodu. Je určen pro začínající a mirně pokročilé, kteří cítí potřebu se ve svém telefonickém umu zdokonalit.

Poznámka k ceně

kód: 1724760 - 3 590 Kč + DPH Základní cena, kód: 172476A - 6 821 Kč + DPH cena pro 2 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172476B - 9 693 Kč + DPH cena pro 3 účastníky z jedné společnosti na jednom kurzu, kód: 172476C - 12 206 Kč + DP

Kontaktní osoba

Jana Pružinová
+420 226 539 670
vox@vox-kurzy.cz

Hodnocení




Organizátor