Detail kurzu

OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby a může je změnit v obchodní příležitosti.“

Určeno pro servisní techniky, manažery.

Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu (obchodníky) – k využití obchodních příležitostí. Cílem není udělat z techniků profesionální obchodníky, ale motivovat je k tomu, aby dokázali zachytit obchodní příležitosti.

Obsah:

  • Proč je servisní technik ideálním pracovníkem pro vyhledávání a identifikaci obchodních příležitostí
  • Hlavní zásady profesionální komunikace s klientem
  • Obchodní dovednosti, jejich definice a složky
  • Umění naslouchat klientovým přáním
  • Techniky dotazování
  • Nákupní signály a jejich využití
  • Práce servisního technika jako rádce a odborné autority a její využití k obchodním účelům
  • Konkrétní příklady z praxe

Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu učení se zážitkem. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou. Forma otevřeného semináře umožňuje velmi cennou a přínosnou výměnu zkušeností mezi účastníky.

Cílová skupina

Obchodní dovednosti

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor