Detail kurzu
OBCHODNÍ DOVEDNOSTI PRO SERVISNÍ TECHNIKY - od servisu k obchodu
Studio W s.r.o.
Popis kurzu
Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.
Obsah kurzu
Motto: „Servisní technik zná velmi dobře zákazníkovy potřeby a může je změnit v obchodní příležitosti.“
Určeno pro servisní techniky, manažery.
Cíl: Dát servisním technikům základ obchodních dovedností tak, aby dokázali své znalosti klienta zužitkovat – ve spolupráci s ostatními členy týmu (obchodníky) – k využití obchodních příležitostí. Cílem není udělat z techniků profesionální obchodníky, ale motivovat je k tomu, aby dokázali zachytit obchodní příležitosti.
Obsah:
- Proč je servisní technik ideálním pracovníkem pro vyhledávání a identifikaci obchodních příležitostí
- Hlavní zásady profesionální komunikace s klientem
- Obchodní dovednosti, jejich definice a složky
- Umění naslouchat klientovým přáním
- Techniky dotazování
- Nákupní signály a jejich využití
- Práce servisního technika jako rádce a odborné autority a její využití k obchodním účelům
- Konkrétní příklady z praxe
Metody výuky: Výuka probíhá velmi interaktivní formou na principu učení se zážitkem. Účastníci budou mít možnost seznámit se s konkrétními příklady z praxe i s případovými studiemi a na základě jejich analýzy formulovat závěry přímo využitelné v praxi. Vyzkouší si jednotlivé dovednosti v modelových situacích s následnou videoanalýzou. Forma otevřeného semináře umožňuje velmi cennou a přínosnou výměnu zkušeností mezi účastníky.
Cílová skupina
Obchodní dovednosti
Kontaktní osoba
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality