Detail kurzu

PRŮZKUM TRHU - zda, kde, jak a za kolik

Studio W s.r.o.

Popis kurzu

Naším cílem je vysoká efektivita a praktický přínos pro Vás, účastníky našich seminářů.

Obsah kurzu

Určeno pro všechny, kteří chtějí znát situaci na trhu, zmapovat si konkurenci, lépe využít interní data, pochopit vnímání svých produktů u koncových zákazníků a dělat správná rozhodnutí, ne jen na základě intuice, ale dat z trhu. Primárně je seminář podkladem pro rozhodování o tom, zda a jak realizovat průzkum, a co od něj očekávat. Zaměřuje se na vedoucí pracovníky, marketing / komunikaci, obchodní oddělení.

Cíl: Seznámit účastníky s možnostmi a limity průzkumu trhu. Ukázat jim, v jakých případech, jakým způsobem (vlastními zdroji vs. subdodávkou) a za kolik realizovat testování. Naučit je jednat s agenturami a správně zadat, kontrolovat a využívat jejich práci.

Obsah:

  • Průzkum trhu – možnosti, přínosy a nedostatky („SWOTka“)
  • Metody a jejich výhody, nevýhody
  • Vlastní zdroje
  • Práce s daty
  • „Domácí“ výzkumný tým, agentury
  • Ceny, dodávky, interpretace, následné využití

Metody výuky: Výklad a moderovaná diskuze, příklady z praxe, interaktivní část s modelovými příklady.

Co si s sebou vzít na kurz: Na kurz si připravte seznam otázek, které ve společnosti řešíte v souvislosti se zákazníky a produkty, případně přehled marketingových průzkumů, které jste realizovali, či o nich uvažovali. Dále si s sebou vezměte ukázky Vašich realizovaných / připravovaných kampaní (tištěnou či elektronickou podobu), které si spolu rozebereme.

Cílová skupina

Marketing

Kontaktní osoba


261
studiow@studiow.cz

Hodnocení




Organizátor