Detail kurzu

Profesionální prodejní dovednosti

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:

Zásady efektivní komunikace

Nové trendy v obchodování

Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat

Komunikační šumy

Brzdy a ztráty při komunikaci

Umění empatie – klíč k ovládání taktu

Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu

Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání

Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout

Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout

Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení

Základy obchodního jednání

6 etap obchodního jednání

Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu

Tipování zákazníka

Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi

Získej zákazníka v prvních 5 větách

První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor

Kupní signály zákazníka

Co to je prodejní argument – prodávejte užitek

Tipy k jednání o ceně

Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…

Péče o klienta – na co nesmím zapomenout

Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat

Reflexe celého tréninku

Obsah kurzu

Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení: Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:

Zásady efektivní komunikace

Nové trendy v obchodování

Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat

Komunikační šumy

Brzdy a ztráty při komunikaci

Umění empatie – klíč k ovládání taktu

Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu

Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání

Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout

Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout

Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení

Základy obchodního jednání

6 etap obchodního jednání

Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu

Tipování zákazníka

Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi

Získej zákazníka v prvních 5 větách

První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor

Kupní signály zákazníka

Co to je prodejní argument – prodávejte užitek

Tipy k jednání o ceně

Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…

Péče o klienta – na co nesmím zapomenout

Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat

Reflexe celého tréninku

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor