Detail kurzu
Profesionální prodejní dovednosti
TSM, spol. s r.o.
Popis kurzu
Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:
Zásady efektivní komunikace
Nové trendy v obchodování
Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
Komunikační šumy
Brzdy a ztráty při komunikaci
Umění empatie – klíč k ovládání taktu
Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
Základy obchodního jednání
6 etap obchodního jednání
Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
Tipování zákazníka
Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
Získej zákazníka v prvních 5 větách
První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
Kupní signály zákazníka
Co to je prodejní argument – prodávejte užitek
Tipy k jednání o ceně
Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
Reflexe celého tréninku
Obsah kurzu
Seminář je určen obchodním zástupcům, prodejcům či obchodníkům a dále všem, kteří přicházejí do osobního styku s obchodními partnery nebo jsou jinak zaměřeni na obchodní činnost či komunikaci s klienty a tuto činnost již nějaký čas vykonávají.
Cíle školení:
Zdokonalit principy profesionálního prodeje, osvojit si zásadní dovednosti vedení prodejních rozhovorů, naučit se dobře zjišťovat potřeby zákazníků, efektivně prezentovat své zboží nebo služby.
Obsah semináře:
Zásady efektivní komunikace
Nové trendy v obchodování
Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat
Komunikační šumy
Brzdy a ztráty při komunikaci
Umění empatie – klíč k ovládání taktu
Řeč těla – zdokonalení neverbálního projevu
Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání
Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout
Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout
Některé stěžejní neverbální znaky a jejich vysvětlení
Základy obchodního jednání
6 etap obchodního jednání
Příprava na jednání – dobrá příprava = polovina úspěchu
Tipování zákazníka
Sběr materiálů o novém a stávajícím klientovi
Získej zákazníka v prvních 5 větách
První kontakt u nového zákazníka – nač si dát pozor
Kupní signály zákazníka
Co to je prodejní argument – prodávejte užitek
Tipy k jednání o ceně
Techniky podporující uzavření jednání – salámová technika, kývající pes, strategie ticha…
Péče o klienta – na co nesmím zapomenout
Zpětná vazba z návštěvy zákazníka – co, proč, kam a jak si zapisovat
Reflexe celého tréninku
Cílová skupina
Veřejný kurz
Kontaktní osoba
Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz