Detail kurzu

Pokročilé obchodní dovednosti pro zaměstnance bankovních poboček - Novinka

BANKOVNÍ AKADEMIE – Gymnázium a Střední odborná škola, a.s.

Popis kurzu

Anotace:

Cílem kurzu je naučit se porozumět zákazníkovi, zvolit vhodnou cestu a formu komunikace. Naučíte se nové techniky a postupy zdolávání nesouhlasu či změny názoru, nebo zdokonalíte vlastní. Naučíte se, jak správně načasovat argumentaci, zvládat odmítnutí a jednat s obtížnými zákazníky.

Program:

1. den

  • Analýza potřeb účastníků
  • Osobnost a sebedůvěra referenta banky (první dojem)
  • Vedení jednání (pokročilé techniky přesvědčování)
  • Produktové a osobní potřeby klienta (analýza potřeb)
  • Sebepoznání a typologie klienta + jednání s různými typy osobnosti
  • Simulace jednání s různými klienty (první dojem, analýza potřeb)

2. den

  • Rozbor zkušeností prvního dne
  • Verbální a neverbální prodejní argumentace
  • Překonávání námitek, odmítnutí a nezájmu (pokročilé techniky)
  • Prezentace řešení hodnotou pro klienta
  • Simulace jednání s různými klienty (překonávání námitek, odmítnutí a nezájmu)
  • Simulace jednání s různými klienty (přesvědčování, udržení klienta)
  • Péče o zákazníka (pokročilé techniky péče o klienta)

Kontaktní osoba

Ing. Veronika Vinohradská
+420 255 785 726
veronika.vinohradska@bankovniakademie.cz

Hodnocení




Organizátor