Detail kurzu
Pokročilé obchodní dovednosti pro zaměstnance bankovních poboček - Novinka
BANKOVNÍ AKADEMIE – Gymnázium a Střední odborná škola, a.s.
Popis kurzu
Anotace:
Cílem kurzu je naučit se porozumět zákazníkovi, zvolit vhodnou cestu a formu komunikace. Naučíte se nové techniky a postupy zdolávání nesouhlasu či změny názoru, nebo zdokonalíte vlastní. Naučíte se, jak správně načasovat argumentaci, zvládat odmítnutí a jednat s obtížnými zákazníky.
Program:1. den
- Analýza potřeb účastníků
- Osobnost a sebedůvěra referenta banky (první dojem)
- Vedení jednání (pokročilé techniky přesvědčování)
- Produktové a osobní potřeby klienta (analýza potřeb)
- Sebepoznání a typologie klienta + jednání s různými typy osobnosti
- Simulace jednání s různými klienty (první dojem, analýza potřeb)
2. den
- Rozbor zkušeností prvního dne
- Verbální a neverbální prodejní argumentace
- Překonávání námitek, odmítnutí a nezájmu (pokročilé techniky)
- Prezentace řešení hodnotou pro klienta
- Simulace jednání s různými klienty (překonávání námitek, odmítnutí a nezájmu)
- Simulace jednání s různými klienty (přesvědčování, udržení klienta)
- Péče o zákazníka (pokročilé techniky péče o klienta)
Kontaktní osoba
Ing. Veronika Vinohradská
+420 255 785 726
veronika.vinohradska@bankovniakademie.cz
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality