Detail kurzu

Popis kurzu

Anotace:

Cílem kurzu je osvojit si principy budování důvěry a vztahu s klientem, uvědomit si odlišnosti lidí a naučit se jednat s různými typy klientů. Účastníci kurzu se naučí poznávat základní osobní potřeby, naučí se je respektovat a naučí se poznávat vlastní bloky a stereotypy navazování vztahů. Přínosem tohoto kurzu budou inspirativní ukázky jednání, řešení různých situací s klienty a podněty i rizika pro budování vztahů na sociálních sítích.

Program:

  • Kompetence oblíbenosti poradce
  • Sebepoznání bloků a dogmat navazování vztahů
  • 4 osobní potřeby a jejich uspokojování
  • Formální a neformální komunikace
  • Co blokuje komunikaci a kvalitní vztahy?
  • Principy důvěryhodnosti
  • Vyhledávání příležitostí budování vztahu
  • Získávání zpětné vazby
  • Přinášíme skutečné hodnoty?
  • Typologie klienta a různé strategie péče
  • Jednání s různými typy klientů
  • Řešení možných problémů s klienty

Kontaktní osoba

Ing. Veronika Vinohradská
+420 255 785 726
veronika.vinohradska@bankovniakademie.cz

Hodnocení




Organizátor