Detail kurzu

Argumentace, vyjednávání a námitky

TSM, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cíl semináře

Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.

Komu je seminář určen

Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.

– Zásady komunikace a jejich využití

– Brzdy a ztráty při komunikaci

– Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat

– Umění empatie – klíč k ovládání taktu

– Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla

– Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání

– Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout

– Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout

– Styly vyjednávání

– Stěžejní druhy námitek – námitky objektivní, subjektivní, „vševědovy“, zlobné, nevyřčené, na poslední chvíli, výmluvné

– Námitky a jak jim předcházet

– Databanka odpovědí na námitky

– Prezentace produktu, zvládání námitek – cvičení ve skupinách “Námitky”

– Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…

– Případová studie

– Diskuse, dotazy.

Obsah kurzu

Cíl semináře

Školení je zaměřeno na zlepšení komunikačních dovedností na poli argumentace a všech klíčových kompetencí v oblasti mezilidské komunikace. Cílem semináře je osvojit si hlavní pravidla komunikačních postupů, dobře se připravit na vyjednávání, naučit se základní argumentační a vyjednávací taktiky, uvědomit si, že vedení jednání a vyjednávání je základním prostředkem při formování vztahů se zákazníky (vnitřními i vnějšími) a s partnery.

Komu je seminář určen

Seminář je určený manažerům, obchodníkům, prodejcům a všem těm, kteří potřebují posílit své vyjednávací dovednosti.

– Zásady komunikace a jejich využití

– Brzdy a ztráty při komunikaci

– Naslouchání – co a proč je dobré si pamatovat

– Umění empatie – klíč k ovládání taktu

– Jak číst pocity a myšlenky druhých podle signálů řeči těla

– Důležitost neverbální komunikace v obchodním jednání

– Pozor na některé signály neverbálního sdělování – jak si nenaběhnout

– Co všechno klient vidí a vnímá a co nám může uniknout

– Styly vyjednávání

– Stěžejní druhy námitek – námitky objektivní, subjektivní, „vševědovy“, zlobné, nevyřčené, na poslední chvíli, výmluvné

– Námitky a jak jim předcházet

– Databanka odpovědí na námitky

– Prezentace produktu, zvládání námitek – cvičení ve skupinách “Námitky”

– Techniky podporující uzavření jednání – kývající pes, strategie ticha…

– Případová studie

– Diskuse, dotazy.

Cílová skupina

Veřejný kurz

Kontaktní osoba

Ing. Irena Spirová, LL.M
+420 517 333 699
info@tsmvyskov.cz

Hodnocení




Organizátor