Detail kurzu

Home office • zavedení home office a pravidla pro jeho fungování

ANAG, spol. s r.o.

Popis kurzu

Cil: Práci na dálku umožňuje vybraným zaměstnancům stále více firem. V některých společnostech patří home office dokonce k zaměstnaneckým benefitům. Uvažujete také o zavedení home office, nebo už jste tento systém vyzkoušeli a potřebujete pro něj nastavit jasná pravidla? Poznejte, jak využít systém práce z domova tak, aby byl prospěšný pro zaměstnavatele i zaměstnance. Seznamte se s výhodami i nevýhodami home office a naučte se, jak zaměstnance kontrolovat a jak celý proces legislativně ošetřit. Díky řadě praktických příkladů a uceleným informacím z oblasti legislativy budete po absolvování kurzu schopni nastavit pravidla pro využívání home office ve vaší firmě. Díky přehledu výhod a nevýhod snadno zjistíte, zda je home office pro vaši společnost využitelný. Novela zákoníku práce bude nově řešit i podmínky režimu Home office. Přijďte se na tyto změny připravit. – získáte komplexní informace pro zavedení systému home office ve vaší společnosti – poznáte výhody i nevýhody práce na dálku z hlediska zaměstnavatele i zaměstnance – pochopíte, pro které pozice a typy zaměstnanců je home office vhodný – zjistíte, jak home office legislativně ošetřit a jak upravit smluvní vztahy i finanční podmínky – poznáte, jak ve firmě nastavit pravidla pro práci z domova a seznámit účastníky s legislativními požadavky.

Obsah kurzu

  • Úvod do problematiky home office
  • odborná terminologie
  • výhody a nevýhody práce na dálku
  • zavedení procesu home office do firmy
  • Home office z pohledu zaměstnavatele i zaměstnance
  • BOZP z pohledu home office – řešení pracovních úrazů
  • problémy při zavádění home office ze strany managementu
  • problémy při zavádění home office ze strany zaměstnanců
  • home office jako benefit
  • Legislativa a pravidla pro home office
  • legislativa pro home office – zákoník práce – zdravotní způsobilost
  • home office – tvorba vnitřního předpisu
  • home office – personální agenda
  • rady a doporučení pro zavádění home office z pohledu dokumentace
  • diskuze – odpovědi na dotazy

Posluchači obdrží již vyšlá čísla časopisu Praktická personalistika.

Cílová skupina

Určen pro manažery, HR manažery a personalisty, majitele a jednatele menších firem, manažery odpovědné za řízení zaměstnanců na dálku.

Kontaktní osoba

Ing. Petra Křemelová
+420 222 515 741
kremelova@anag.cz

Hodnocení




Organizátor