Detail kurzu
Personální marketing a jak získat a udržet si specialisty?
PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost
Popis kurzu
Řešíte často otázky typu?
- Jak získat kompetentní zaměstnance a s nimi budovat konkurenceschopnost?
- Jak si je udržet a předejít fluktuaci?
- Jaká je efektivita různých metod získávání zaměstnanců?
- Jaké jsou aktuálně účinné aktivity personálního marketingu?
„Pokud ano, pojďme si vyměnit zkušenosti na semináři“ Dvoudenní seminář na aktuální téma personální marketing, metody získání a výběru specialistů a co všechno udělat pro stabilizaci. Odborný vzdělávací seminář pro HR manažery, samostatné personalisty a HR specialisty. Komplexní a systematický pohled na aktuální trendy a priority HR v návaznosti na vývoj trhu práce.
Obsah kurzu
Hlavní témata semináře: Personální marketing, kompetenční rozhovor, stabilizace specialistů
- aktuální efektivní aktivity v personálním marketingu,
- firemní kultura – zásadní priorita,
- kde hledat a jaké profese tam hledat,
- behaviorální interwiev – o čem to je a jak na to,
- assessment/development centrum (AC/DC),
- psychodiagnostika, komplexní & typy testů,
- další metody a aktivity pro výběr zaměstnanců,
- výměna zkušeností.
Vzhledem k prezenční formě je maximální možný počet účastníků 12 osob. ČASOVÉ SCHÉMA: Dva dny v době od 9,00 – 16,00 hodin.
Cílová skupina
Seminář je určen:
- personalistům a personálním manažerům, HR specialistům,
- HR generalistům,
- specialistům náboru, i těm, kteří začínají v útvaru HR.
Základním předpokladem k účasti ve vzdělávacím programu je zájem o moderní personální řízení a alespoň základní orientace v HR.
na druhého účastníka ze stejné firmy dáváme 20% slevu
Hodnocení
Organizátor
Podobné kurzy
podle názvu a lokality