Detail kurzu

Personální marketing a jak získat a udržet si specialisty?

PROFI-MEN, s.r.o., personálně poradenská a vzdělávací společnost

Popis kurzu

Řešíte často otázky typu?

  • Jak získat kompetentní zaměstnance a s nimi budovat konkurenceschop­nost?
  • Jak si je udržet a předejít fluktuaci?
  • Jaká je efektivita různých metod získávání zaměstnanců?
  • Jaké jsou aktuálně účinné aktivity personálního marketingu?

„Pokud ano, pojďme si vyměnit zkušenosti na semináři“ Dvoudenní seminář na aktuální téma personální marketing, metody získání a výběru specialistů a co všechno udělat pro stabilizaci. Odborný vzdělávací seminář pro HR manažery, samostatné personalisty a HR specialisty. Komplexní a systematický pohled na aktuální trendy a priority HR v návaznosti na vývoj trhu práce.

Obsah kurzu

Hlavní témata semináře: Personální marketing, kompetenční rozhovor, stabilizace specialistů

  • aktuální efektivní aktivity v personálním marketingu,
  • firemní kultura – zásadní priorita,
  • kde hledat a jaké profese tam hledat,
  • behaviorální interwiev – o čem to je a jak na to,
  • assessment/de­velopment centrum (AC/DC),
  • psychodiagnostika, komplexní & typy testů,
  • další metody a aktivity pro výběr zaměstnanců,
  • výměna zkušeností.

Vzhledem k prezenční formě je maximální možný počet účastníků 12 osob. ČASOVÉ SCHÉMA: Dva dny v době od 9,00 – 16,00 hodin.

Cílová skupina

Seminář je určen:

  • personalistům a personálním manažerům, HR specialistům,
  • HR generalistům,
  • specialistům náboru, i těm, kteří začínají v útvaru HR.

Základním předpokladem k účasti ve vzdělávacím programu je zájem o moderní personální řízení a alespoň základní orientace v HR.

Poznámka k ceně

na druhého účastníka ze stejné firmy dáváme 20% slevu

Hodnocení




Organizátor